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"고객 참여 시장의 매출 성장은 CSP의 고객 참여 스택 현대화 요구에 의해 촉진될 것입니다."
이 보고서는 세계 고객 참여 시장을 조사하고 통신 서비스 제공업체(CSP)의 고객 참여(CE) 솔루션 및 관련 서비스에 대한 고객 참여(CE) 솔루션 및 관련 서비스 지출에 대한 예측을 제공합니다. 또한, 벤더와 CSP에 대한 권장 사항도 제공합니다.
이 예측 보고서와 부록은 다음을 제공합니다.
- 고객 참여 시장 지출에 대한 6년간의 상세한 세계 전망
- 3가지 주요 응용 분야 : 고객 경험 관리, 판매 및 주문 관리, 고객 가치 관리
- 2가지 제공 유형 : 제품 관련 서비스, 전문 서비스(PS)
- 4가지 통신 서비스 : 모바일, IoT, 소비자용 고정, 비즈니스용 고정
- 8개 지역 : 중유럽 및 동유럽(CEE), 선진 아시아태평양(DVAP), 신흥 아시아태평양(EMAP), 라틴아메리카, 중동 및 북아프리카(MENA), 북미(NA), 사하라 이남 아프리카(SSA), 서유럽(WE).
- 시장 촉진요인에 대한 인사이트 및 예측 기간 동안 지출에 미치는 영향
- 고객 참여 시장에 영향을 미치는 비즈니스 환경 및 지역 역학 분석
- 상세한 시장 정의
- CSP 및 벤더에 대한 권장 사항
ksm 24.12.20
"Revenue growth in the customer engagement market will be driven by CSPs' need to modernise their customer engagement stacks."
This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on customer engagement (CE) solutions and related services for 2024-2029. The report also provides recommendations for vendors and CSPs.
This forecast report and the accompanying data annex provide:
- a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the customer engagement market, split into:
- three main application sub-segments: customer experience management, sales and order management, and customer value management
- two delivery types: product-related and professional services (PS)
- four telecoms services:mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
- eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
- an examination of the market drivers and how they will affect spending during the forecast period
- analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market
- a detailed market definition
- recommendations for CSPs and vendors.