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세계의 식물성 고기 시장 예측 : 제품별, 원료별, 유형별, 보존 방법별, 유통 채널별, 최종 사용자별, 지역별 분석(-2030년)

Plant-based Meat Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product, Source, Type, Storage, Distribution Channel, End User and by Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 200+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



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Stratistics MRC에 따르면 세계의 식물성 고기 시장은 2024년에 107억 6,000만 달러로 추정되고, 예측 기간 중 CAGR은 16.7%로 성장할 전망이며, 2030년에는 271억 8,000만 달러에 이를 전망입니다.

식물 유래의 성분을 이용한 식물성 고기는 종래의 식육의 영양 구성, 식감, 풍미를 재현하는 것을 목적으로 한 새로운 식품입니다. 콩, 완두콩, 밀, 심지어 마이코 단백질이나 조류와 같은 독특한 단백질과 같은 많은 다른 재료가 이러한 대체품을 만드는 데 사용됩니다. 게다가, 채식주의자도 건강하고 지속 가능한 선택을 요구하는 육식자에게도 어필하기 때문에 생산자는 최첨단의 식품 과학 기술을 구사해, 수육을 먹었을 때의 감각을 재현하려고 하고 있습니다.

미국 심장 협회에 따르면, 하트 체크 마크는 '현명한 먹는 방법'을 지원하는 간단한 도구입니다. 이 마크를 보면, 그 제품이 미국 심장 협회가 추천하는 건강한 식사 패턴에 합치하고 있다고 확신할 수 있습니다.

식물성 고기에 대한 관심 증가

식물성 고기가 소비자의 주목을 받고 있는 주요 요소는 기존의 고기와 비교했을 때의 안전성과 영양면에서의 우위성입니다. 동물 유래의 고기를 과도하게 섭취하면 비만, 2형 당뇨병, 심장병, 특정 암 등 식사와 관련된 질병을 일으킬 수 있습니다. 식물 유래 고기는 동물 유래 고기보다 칼로리, 콜레스테롤, 포화 지방산이 적습니다. 식물성 식품에 대한 관심이 높아짐에 따라 사람들은 더 많은 과일, 야채, 콩류, 견과류, 씨앗을 먹는 것이 좋습니다. 또한 소비자는 식물성 식품과 관련된 수많은 건강상의 이점을 알고 있습니다.

상품 가격 상승

인도, 중국, 남아프리카와 같은 가격에 민감한 시장에서 식물성 고기는 상대적으로 비싸기 때문에 아마도 확장을 방해할 것으로 보입니다. 동물성 육류가 수익성이 높습니다. 기존의 고기에 비해 식물성 고기의 비용이 높은 것이 급속히 확대되는 식물성 고기 산업에 방해가 되고 있는 한편, 식물성 고기를 제공하는 기업은 가격을 낮추려고 하고 있습니다. 기존의 고기와 비교하여 식물성 고기는 비용이 비쌉니다. 또한 COVID-19, 무역제한, 원재료 공급의 혼란, 비효율적인 유통 경로로 인해 식물성 고기의 비용이 더욱 상승할 것으로 예상됩니다.

대체 고기의 유익한 마케팅

세분화 및 다양화와 같은 마케팅 기법을 채택함으로써 식물성 고기의 판매 확대를 뒷받침할 수 있습니다. 목표는 채식주의자, 플렉시탈리안, 채식, 건강 지향 소비자 등 그룹의 소비자 수요를 늘리는 것입니다. 또한, 적절한 위치에 적절한 판매 채널을 통해 제품을 배치하는 것이 필수적입니다. 경쟁력을 유지하고 매출을 늘리려면 대기업이 이 기준에 집중해야 합니다. 소비자의 밑단을 넓히고 세계의 더 많은 사람들에게 도달함으로써 자신의 위치를 재구성해야 합니다.

식물성 고기의 풍미에 의한 차별화

대체 고기를 선택하면 맛이 현저하게 손상된다고 소비자는 널리 믿습니다. 콩 단백질은 맛이 떨어지기 때문에 식용에 권장되지 않습니다. 알데히드, 케톤, 푸란, 알코올 등의 화합물이 오프 맛의 원인입니다. 콩 제품의 콩 같은 맛과 풀 같은 맛의 주요 원인 중 하나는 중쇄 알데히드입니다. 그러나 영양가가 높아 콩 수요가 높아지고 있습니다. 식물성 고기 대체 식품의 영양적 이점은 동물성 고기와 비슷합니다. 게다가 식물성 고기의 식감, 색, 풍미, 맛은 모두, 진짜 고기에 한없이 접근하는 것을 목적으로 하고 있습니다.

COVID-19의 영향 :

COVID-19의 대유행은 식물성 고기 시장을 포함한 모든 산업에 영향을 미칩니다. 예기치 않은 COVID-19의 대유행은 식물성 고기 시장에 플러스와 마이너스 모두의 영향을 미칩니다. 더 많은 식물성 고기가 식품 및 제약 업계에서 사용되기 때문에 시장은 봉쇄 기간 동안 완만한 수량 성장과 수익을 올리고 있습니다. COVID-19의 대유행으로 인해 식물성 고기 시장은 매우 큰 성장 가능성을 갖고 있습니다.

햄버거 퍼티 부문은 예측 기간 동안 최대가 될 전망

햄버거용 퍼티 부문은 식물성 고기의 최대 시장 부문을 차지할 것으로 예상됩니다. 이 카테고리가 시장 점유율이 큰 이유는 광범위한 소구력과 적응성에 있습니다. 소비자는 편리하고 잘 알려진 맛있는 고기의 대체품을 찾고 있기 때문에 식물 유래의 햄버거 퍼티는 외식 산업과 소매 업계의 주력 상품이 되고 있습니다. 게다가 이 퍼티는 맛과 식감도 전통적인 쇠고기 버거와 비슷하게 만들어져 있어 플렉시탈리안이나 채식주의자에게도 인기가 있습니다.

호텔, 레스토랑 및 카페(HoReCa) 부문이 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 나타낼 것으로 예상됩니다.

식물성 고기 시장에서는 호텔, 레스토랑 및 카페(HoReCa) 부문이 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예측됩니다. 많은 레스토랑, 호텔, 카페 메뉴에서 식물성 고기 옵션의 인기가 높아지고 있는 것은 비건이나 플렉시탈리안 음식의 동향이 높아지고 있기 때문이라고 생각됩니다. 게다가, 이 레스토랑은 햄버거, 너겟, 소시지 등 다양한 식물성 고기 요리를 제공함으로써 소비자 수요에 부응하여 건강하고 친환경적인 식사 옵션을 제공합니다.

가장 점유율이 높은 지역 :

예측 기간 동안 북미가 가장 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. Impossible Foods Inc.(미국)와 Beyond Meat(미국)와 같은 신흥기업이 식물성 고기 제품의 개척에 앞장서고 있기 때문에 북미가 식육 대체품 시장의 중심이 되고 있습니다. 고기없는 육류 제품의 소비 증가와 오염된 육류 제품을 먹는 위험에 대한 소비자 의식 증가는 성장의 요인이 되었습니다. 또한 식물성 고기를 포함한 식물성 식품의 소비가 증가함에 따라 식품의 지속가능성과 안전성에 대한 소비자의 인식이 더욱 바뀔 것으로 예상됩니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

예측 기간 동안 CAGR이 가장 높은 것으로 예측되는 지역은 아시아태평양입니다. 사람들이 더 건강한 라이프 스타일을 채택하고 천연 소재를 선택하기 때문에 이 지역에서는 식물성 식품의 인기가 높아지고 있습니다. 그 결과, 식물성 식품의 판매는 증가할 수 밖에 없습니다. 또한 동물성 단백질원에 대한 소비자의 건강상 우려가 높아짐에 따라 윤리 및 환경적 우려와 함께 식물성 고기 대체식품 수요를 향후 수년간 밀어올릴 것으로 예측됩니다.

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    • 추가 시장 기업의 종합적 프로파일링(3개사까지)
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  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 응한 주요국 시장 추계, 예측 및 CAGR(주 : 타당성 확인에 따름)
  • 경쟁 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 존재 및 전략적 제휴에 기반한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근
  • 조사 정보원
    • 1차 조사 정보원
    • 2차 조사 정보원
    • 전제조건

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 제품분석
  • 최종 사용자 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급기업의 협상력
  • 구매자의 협상력
  • 대체품의 위협
  • 신규 진입업자의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 식물성 고기 시장 : 제품별

  • 햄버거 패티
  • 스트립 및 너겟
  • 소시지
  • 미트볼
  • 슬라이스
  • 필레
  • 커틀릿
  • 슬라이드
  • 핑거
  • 두부
  • 텐더즈 및 커틀릿
  • 크럼블
  • 기타 제품

제6장 세계의 식물성 고기 시장 : 원료별

  • 키노아
  • 귀리
  • 너트
  • 시드
  • 블렌드
  • 완두
  • 기타 원료

제7장 세계의 식물성 고기 시장 : 유형별

  • 쇠고기
  • 닭고기
  • 돼지고기
  • 양고기
  • 터키
  • 물고기
  • 기타 유형

제8장 세계의 식물성 고기 시장 : 보관 장소별

  • 냉장 식물성 고기
  • 냉동 완두콩 베이스 미트
  • 상온 보존 식물성 고기

제9장 세계의 식물성 고기 시장 : 유통 채널별

  • B2B
  • B2C
  • 기타 유통 채널

제10장 세계의 식물성 고기 시장 : 최종 사용자별

  • 식품업계
  • 호텔, 레스토랑 및 카페(HoReCa)
  • 가구
  • 기타 최종 사용자

제11장 세계의 식물성 고기 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 카타르
    • 남아프리카
    • 기타 중동 및 아프리카

제12장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업 및 합작투자(JV)
  • 인수 및 합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제13장 기업 프로파일링

  • Impossible Foods Inc.
  • Conagra Foods
  • Gold&Green Foods Ltd.
  • Kellogg Company
  • Maple Leaf Foods
  • Amy's Kitchen, Inc.
  • Marlow Foods Ltd.(Cauldron)
  • Tofurky
  • Unilever
  • Lightlife Foods, Inc
  • VBites Foods Limited
  • Beyond Meat
  • Morningstar Farms
  • Kraft Foods, Inc.
  • Omni Foods
AJY 24.06.21

According to Stratistics MRC, the Global Plant-based Meat Market is accounted for $10.76 billion in 2024 and is expected to reach $27.18 billion by 2030 growing at a CAGR of 16.7% during the forecast period. Utilizing components derived from plants, plant-based meat is a novel food product that aims to replicate the nutritional makeup, texture, and flavor of traditional meat. Many different materials are used to create these substitutes, such as soy, peas, wheat, and even unique proteins like mycoprotein and algae. Moreover, in order to appeal to both vegetarians and meat eaters looking for healthier, sustainable options, producers try to replicate the sensory experience of eating animal meat by utilizing cutting-edge food science techniques.

According to the American Heart Association, The Heart-Check mark is a simple tool to help you Eat Smart. When you see it, you can be confident that a product aligns with the American Heart Association's recommendations for an overall healthy eating pattern.

Market Dynamics:

Driver:

Growing interest in plant-based meat substitutes

Some of the key elements that have been drawing consumer's attention to plant-based meats are their safety when compared to conventional meat and their nutritional advantages. Overindulgence in meat derived from animals can lead to diet-related illnesses like obesity, type-2 diabetes, heart disease, and some types of cancer. Meat derived from plants has fewer calories, cholesterol, and saturated fat than meat derived from animals. People are being encouraged to eat more fruits, vegetables, legumes, nuts, and seeds as a result of the growing plant-based movement. Furthermore, consumers are becoming more aware of the numerous health advantages linked to plant-based products.

Restraint:

Higher price for goods

In price-sensitive markets like India, China, and South Africa, the comparatively high cost of plant-based meat will probably hinder its expansion. Animal-based meat is more profitable. While the high cost of plant-based meat substitutes over conventional meat hinders the rapidly expanding plant-based industry, companies that offer these alternatives are attempting to lower their prices. Compared to traditional meat, plant-based meat is more costly. Additionally, because of COVID-19, trade restrictions, disruptions in the raw material supply, and ineffective distribution channels, it is anticipated that the costs of plant-based meat substitutes will rise even more.

Opportunity:

Beneficial marketing of meat substitutes

Adopting marketing techniques like segmentation and diversification can boost the growing sales of plant-based meat substitutes. The goal is to increase consumer demand from groups like vegans, flexitarians, vegetarians, and health-conscious consumers. Moreover, it is essential to place the product through the appropriate sales channel at the appropriate location. In order to remain competitive and boost sales, major players must concentrate on this criterion. By broadening their consumer base and reaching a wider audience worldwide, they must reposition themselves.

Threat:

Discrimination based on plant-based meat substitutes flavours

It is widely believed by consumers that choosing meat alternatives results in a noticeable loss of flavor. Soy protein is not recommended for consumption due to its off-flavor. Compounds like aldehydes, ketones, furans, and alcohols are the source of the off-flavor. One of the main causes of the beany and grassy flavors of soy products is medium-chain aldehydes. But demand for soy has increased due to its high nutritional value. The nutritional advantages of plant-based meat substitutes are comparable to those of animal meat. Furthermore, the texture, color, flavor, and taste of meat substitutes are all intended to be as close to real meat as possible.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic has affected every industry, including the market for plant-based meat. The unexpected COVID-19 pandemic has both positive and negative effects on the market for plant-based meat. Because more plant-based meat is being used in the food and beverage and pharmaceutical industries, the market has seen modest volume growth and earnings during the lockdown. The market for plant-based meat has tremendous growth potential as a result of the COVID-19 pandemic.

The Burger Patties segment is expected to be the largest during the forecast period

The burger patties segment is anticipated to hold the largest market segment for plant-based meat. This category has a large market share because of its broad appeal and adaptability. Because consumers want convenient, well-known, and delicious meat substitutes, plant-based burger patties have become a mainstay in the foodservice and retail industries. Moreover, these patties are a favorite among flexitarians and vegetarians alike because they are made to resemble classic beef burgers in both flavor and texture.

The Hotel/Restaurant/Cafe (HoReCa) segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

In the market for plant-based meat, the hotel/restaurant/Cafe (HoReCa) segment is anticipated to grow at the highest CAGR. The rise in popularity of plant-based meat options on menus at many restaurants, hotels, and cafes can be attributed to the growing trend of vegan and flexitarian diets. Additionally, these restaurants are responding to consumer demand by providing a range of plant-based meat dishes, such as burgers, nuggets, and sausages, in an effort to provide healthier and more environmentally friendly dining options.

Region with largest share:

Over the course of the forecast period, North America is anticipated to hold the largest market share. Due to the support of start-ups like Impossible Foods Inc. (US) and Beyond Meat (US), which spearheaded the development of plant-based meat products, North America is the center of the market for meat substitutes. The increase in meatless meat product consumption and growing consumer awareness of the dangers of eating tainted meat products are credited with the growth. Furthermore, a further shift in consumer perceptions regarding food sustainability and safety is anticipated as a result of the increased consumption of plant-based foods, including plant-based meat.

Region with highest CAGR:

The region with the highest predicted CAGR during the forecast period is Asia-Pacific. Because people are adopting healthier lifestyles and choosing natural ingredients, plant-based food products are becoming more and more popular in the area. Sales of plant-based foods should increase as a result. Additionally, rising consumer health concerns about animal-based protein sources, along with ethical and environmental concerns, are predicted to drive up demand for plant-based meat substitutes in the upcoming years.

Key players in the market

Some of the key players in Plant-based Meat market include Impossible Foods Inc., Conagra Foods, Gold&Green Foods Ltd., Kellogg Company, Maple Leaf Foods, Amy's Kitchen, Inc., Marlow Foods Ltd. (Cauldron), Tofurky, Unilever, Lightlife Foods, Inc, VBites Foods Limited, Beyond Meat, Morningstar Farms, Kraft Foods, Inc. and Omni Foods.

Key Developments:

In February 2024, Conagra Brands, Inc. announced that one of its subsidiaries has entered into a definitive agreement with funds advised by Convergent Finance and Samara Capital to divest its 51.8% ownership stake in Agro Tech Foods Limited (ATFL), a food company based in Mumbai, India, and listed on the National Stock Exchange (NSE) and Bombay Stock Exchange (BSE).

In December 2023, Unilever announced it has signed an agreement to acquire the premium biotech haircare brand K18. This marks another step in the optimisation of Unilever's portfolio towards higher growth areas. Founded in 2020 by Suveen Sahib and Britta Cox, K18 is a fast-growing brand that sits at the intersection of beauty and biotechnology.

In February 2023, Tofurky, a leading manufacturer of plant-based meats in the U.S., announced that Morinaga Nutritional Foods, the U.S.-based manufacturer of Mori-Nu Silken Tofu, has acquired the company and its sister brand, Moocho. With the acquisition of Tofurky, Morinaga Nutritional Foods will own the #3 retail brand for plant-based meats in the U.S.

Products Covered:

  • Burger Patties
  • Strips and Nuggets
  • Sausages
  • Meatballs
  • Slices
  • Fillets
  • Cutlets
  • Slides
  • Fingers
  • Tofu
  • Tenders and Cutlets
  • Crumbles
  • Other Products

Sources Covered:

  • Soy
  • Quinoa
  • Oats
  • Beans
  • Nuts
  • Wheat
  • Seed
  • Blends
  • Pea
  • Other Sources

Types Covered:

  • Beef
  • Chicken
  • Pork
  • Lamb
  • Turkey
  • Fish
  • Other Types

Storages Covered:

  • Refrigerated plant-based Meat
  • Frozen peas based Meat
  • Shelf stable plant-based Meat

Distribution Channels Covered:

  • Business-to-Business
  • Business-to-Consumer
  • Other Distribution Channels

End Users Covered:

  • Food Industry
  • Hotel/Restaurant/Cafe (HoReCa)
  • Households
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 End User Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Plant-based Meat Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Burger Patties
  • 5.3 Strips and Nuggets
  • 5.4 Sausages
  • 5.5 Meatballs
  • 5.6 Slices
  • 5.7 Fillets
  • 5.8 Cutlets
  • 5.9 Slides
  • 5.10 Fingers
  • 5.11 Tofu
  • 5.12 Tenders and Cutlets
  • 5.13 Crumbles
  • 5.14 Other Products

6 Global Plant-based Meat Market, By Source

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Soy
  • 6.3 Quinoa
  • 6.4 Oats
  • 6.5 Beans
  • 6.6 Nuts
  • 6.7 Wheat
  • 6.8 Seed
  • 6.9 Blends
  • 6.10 Pea
  • 6.11 Other Sources

7 Global Plant-based Meat Market, By Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Beef
  • 7.3 Chicken
  • 7.4 Pork
  • 7.5 Lamb
  • 7.6 Turkey
  • 7.7 Fish
  • 7.8 Other Types

8 Global Plant-based Meat Market, By Storage

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Refrigerated plant-based Meat
  • 8.3 Frozen peas based Meat
  • 8.4 Shelf stable plant-based Meat

9 Global Plant-based Meat Market, By Distribution Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Business-to-Business
  • 9.3 Business-to-Consumer
    • 9.3.1 Modern Groceries
    • 9.3.2 Online Retail
    • 9.3.3 Traditional Stores
    • 9.3.4 Global Plant Base
    • 9.3.5 Food and Drink Specialty Stores
    • 9.3.6 Convenience Stores
  • 9.4 Other Distribution Channels

10 Global Plant-based Meat Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Food Industry
  • 10.3 Hotel/Restaurant/Cafe (HoReCa)
  • 10.4 Households
  • 10.5 Other End Users

11 Global Plant-based Meat Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 Impossible Foods Inc.
  • 13.2 Conagra Foods
  • 13.3 Gold&Green Foods Ltd.
  • 13.4 Kellogg Company
  • 13.5 Maple Leaf Foods
  • 13.6 Amy's Kitchen, Inc.
  • 13.7 Marlow Foods Ltd. (Cauldron)
  • 13.8 Tofurky
  • 13.9 Unilever
  • 13.10 Lightlife Foods, Inc
  • 13.11 VBites Foods Limited
  • 13.12 Beyond Meat
  • 13.13 Morningstar Farms
  • 13.14 Kraft Foods, Inc.
  • 13.15 Omni Foods
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