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세계의 FPGA 콘솔 시장 : 예측 - 제품 유형별, 코어 호환성별, 유통 채널별, 기술별, 용도별, 최종 사용자별, 지역별 분석(-2032년)

FPGA Consoles Market Forecasts to 2032 - Global Analysis By Product Type, Core Compatibility, Distribution Channel, Technology, Application, End User and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 200+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

    
    
    



※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

Stratistics MRC에 따르면 세계의 FPGA 콘솔 시장은 2025년에 2억 3,690만 달러로 추정되고, 예측 기간 중 CAGR 12.8%로 성장할 전망이며, 2032년에는 5억 5,040만 달러에 이를 전망입니다.

FPGA 콘솔은 FPGA(Field-Programmable Gate Arrays)를 중심으로 구축된 게임 시스템으로, 오리지널 하드웨어를 회로 레벨에서 에뮬레이트하여 충실도가 높은 성능을 실현합니다. 소프트웨어 에뮬레이션과 달리 FPGA 기반 콘솔은 최소의 대기 시간과 향상된 정확도로 레거시 콘솔의 동작을 재현합니다. 레트로 게임 카트리지와 주변 장치를 지원하고 진정한 경험을 제공합니다. 보존과 애호가들 사이에서 인기있는 이러한 콘솔은 현대적인 인터페이스와 빈티지 게임 플레이를 결합하여 원래 타이틀의 무결성을 유지하면서 세대를 넘어 호환성을 보장합니다. 아키텍처는 유연한 업데이트와 사용자 정의를 가능하게 합니다.

맞춤형 성능 및 완벽한 하드웨어 에뮬레이션

고정 아키텍처 시스템과 달리 FPGA 기반 콘솔은 원래의 하드웨어 동작을 놀라울 정도로 정확하게 재현하므로 레거시 플랫폼에 관계없이 정확한 게임 플레이를 경험할 수 있습니다. 이 유연성은 진정성과 저지연 성능을 요구하는 개발자와 레트로 게임 애호가 모두에게 호소합니다. 또한 FPGA는 재프로그램이 가능하므로 하드웨어를 교체하지 않고도 업그레이드를 반복할 수 있어 콘솔 설계의 혁신을 촉진합니다. 게임의 생태계가 다양화됨에 따라 적응성이 높고 하드웨어에 충실한 플랫폼에 대한 수요가 꾸준히 높아질 것으로 예측됩니다.

소비전력 증가 및 속도 저하

재구성 가능한 로직 아키텍처는 강력하지만 일반적으로 전력 소비가 높고 원시 성능 지표로 지연될 수 있습니다. 이러한 제약은 특히 휴대용 장치에서 열 관리 및 배터리 수명이 중요시되는 멘토림의 게이밍 환경에서의 채용을 방해할 수 있습니다. 또한 특수 냉각 솔루션과 전력 최적화 전략의 필요성이 제품 개발을 복잡하게 합니다. 지속가능성과 성능이 점점 더 중시되는 시장에서 경쟁력을 유지하기 위해서는 시장 경쟁력과 운영 효율성의 균형을 맞추어야 합니다.

콘솔의 유효 수명 연장 및 플랫폼 장래성

FPGA 콘솔은 후방 호환성과 모듈식 업그레이드를 가능하게 함으로써 게임 플랫폼의 기능 수명을 연장할 수 있는 매력적인 기회를 제공합니다. 여러 세대의 하드웨어를 에뮬레이트할 수 있는 FPGA 콘솔은 새로운 콘솔이 시장에 진입하더라도 지속적인 관련성을 보장합니다. 이러한 미래의 기능은 게임 인프라에 장기적인 투자를 요구하는 개발자와 소비자에게 특히 가치가 있습니다. 또한 FPGA 플랫폼은 오픈소스 개발과 커뮤니티 주도의 기능 확장을 지원하여 독점적인 생태계를 넘어 혁신을 촉진합니다.

지적 재산(IP) 및 리버스 엔지니어링

독점 하드웨어 및 소프트웨어 에뮬레이션은 특히 리버스 엔지니어링이 보호 영역을 초과하는 경우 법적 분쟁으로 이어질 수 있습니다. 이 위험은 커뮤니티 중심의 펌웨어 및 타사 코어의 보급으로 인해 증폭되어 부주의하게 라이선스 계약을 위반할 수 있습니다. 또한 FPGA 기반 에뮬레이션에 대한 표준화된 컴플라이언스 프레임워크가 없기 때문에 세계 지적 재산법을 이해하는 데 어려움을 겪고 있습니다. 기업은 견고한 안전 가드와 법적 검증을 실시하고 노출을 억제하여 브랜드 무결성을 유지해야 합니다.

COVID-19의 영향 :

COVID-19의 유행은 FPGA 콘솔 시장에 이중 영향을 주었으며 공급망을 혼란스럽게 하면서 홈 엔터테인먼트 솔루션에 대한 수요를 가속화했습니다. 그러나 부품 부족과 제조 지연은 특히 첨단 칩셋과 프로그래머블 로직 디바이스의 생산 일정에 영향을 미쳤습니다. 이 위기는 또한 개발자가 시장 환경의 변화에 대응할 수 있는 유연한 플랫폼을 요구했기 때문에 탄력적인 설계 및 모듈성의 중요성을 부각시켰습니다.

예측 기간 동안 휴대용 콘솔 분야가 최대화될 전망

휴대용 게임기 분야는 휴대성, 다용도, 이동 중에도 게임에 대한 소비자의 선호도가 높아짐에 따라 예측 기간 동안 최대 시장 점유율을 차지할 것으로 예측됩니다. 이 장치는 레트로 호환성 및 최신 인터페이스를 결합하여 회고있는 사용자와 기술에 익숙한 게이머 모두에게 호소합니다. 이 부문은 성능을 희생하지 않고 여러 플랫폼에 대응하는 소형 엔터테인먼트 시스템에 대한 수요 증가로 이익을 얻고 있습니다. 배터리 수명 향상, 인체 공학적 설계, 무선 연결이 더욱 보급을 뒷받침하고 있습니다.

예측 기간 동안 SRAM 기반 FPGA 콘솔 분야의 CAGR이 가장 높아질 전망

예측 기간 동안 SRAM 기반 FPGA 콘솔 분야는 뛰어난 속도와 낮은 대기 시간 성능으로 인해 가장 높은 성장률을 보일 것으로 예측됩니다. 이 콘솔은 정적 RAM을 활용하여 보다 빠른 데이터 액세스 및 실시간 에뮬레이션을 가능하게 하며 충실도가 높은 게임 용도에 이상적입니다. 이 부문은 특히 경쟁 환경과 레트로 게임 환경에서 정확성 및 응답성을 중시하는 개발자들 사이에서 인기를 얻고 있습니다. SRAM의 집적화와 전력 소비 최적화의 기술 발전은 제품의 매력을 더욱 향상시키고 있습니다.

가장 점유율이 높은 지역 :

예측 기간 동안 북미는 견고한 게임 문화와 첨단 반도체 인프라를 통해 최대 시장 점유율을 차지할 것으로 예측됩니다. 이 지역에는 신흥기업이나 기존 콘솔 제조업체 등 FPGA 혁신에 투자하는 주요 기업이 여러 개 존재합니다. 소비자의 높은 인지도, 강력한 유통망, 활발한 복고풍 게임 커뮤니티가 수요 지속에 기여하고 있습니다. 또한, 양호한 규제 환경 및 최첨단 패브리케이션 기술에 대한 접근도 이 지역의 성장을 뒷받침하고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

예측 기간 동안 아시아태평양은 급속한 기술 도입, 중간 소득층 확대, 신흥 경제권에서 게임에 대한 관심이 높아지면서 가장 높은 CAGR을 보여줄 것으로 예측됩니다. 중국, 일본, 한국, 인도 등 국가에서는 커스터마이징 가능하고 저렴한 게임 플랫폼에 대한 수요가 급증하고 있습니다. 이 지역의 소비자층과 제조 능력은 활발하고 FPGA 콘솔 개발에 비옥한 토양이 되어 현지 브랜드와 세계 진출 기업이 시장 점유율을 겨루고 있습니다.

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    • 고객의 관심에 응한 주요국 시장 추계, 예측 및 CAGR(주 : 타당성 확인에 따름)
  • 경쟁 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 존재, 전략적 제휴에 기반한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근
  • 조사 자료
    • 1차 조사 자료
    • 2차 조사 정보원
    • 전제조건

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 제품 분석
  • 기술 분석
  • 용도 분석
  • 최종 사용자 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급기업의 협상력
  • 구매자의 협상력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참가업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 제품 유형별

  • 휴대용 게임기
  • 가정용 게임기
  • 멀티 시스템 콘솔

제6장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 코어 호환성별

  • 8비트 ERA
  • 16비트 ERA
  • 32/64비트 ERA
  • 아케이드 시스템

제7장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 유통 채널별

  • 온라인 및 전자상거래
  • 전문 소매점
  • 기타 유통 채널

제8장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 기술별

  • SRAM 기반 FPGA 콘솔
  • 플래시 기반 FPGA 콘솔
  • 안티 퓨즈 기반 FPGA 콘솔
  • 하이브리드 아키텍처
  • 기타 기술

제9장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 용도별

  • 게임기
  • 산업 자동화 콘솔
  • 군사 및 항공우주 시스템
  • 자동차용 인포테인먼트 및 컨트롤 유닛
  • 가정용 가전제품 콘솔
  • 엣지 컴퓨팅 및 IoT 게이트웨이
  • 기타 용도

제10장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 최종 사용자별

  • OEM(오리지널 기기 제조 회사)
  • ODM(오리지널 디자인 제조업체)
  • 시스템 통합자
  • 연구기관
  • 기타 최종 사용자

제11장 세계의 FPGA 콘솔 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트(UAE)
    • 카타르
    • 남아프리카
    • 기타 중동 및 아프리카

제12장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업 및 합작투자
  • 인수 및 합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제13장 기업 프로파일링

  • AMD Xilinx Inc.
  • Intel Corporation
  • Microchip Technology Inc.
  • Lattice Semiconductor Corporation
  • Achronix Semiconductor Corporation
  • QuickLogic Corporation
  • Efinix Inc.
  • Flex Logix Technologies Inc.
  • NanoXplore Inc.
  • GOWIN Semiconductor Corp.
  • S2C Inc.
  • Aldec Inc.
  • Digilent Inc.
  • BittWare
  • Enclustra GmbH
  • Teledyne e2v
  • Logic Fruit Technologies
  • Reflex CES
  • Shenzhen Anlogic Infotech Co., Ltd.
  • Menta SAS
AJY 25.10.17

According to Stratistics MRC, the Global FPGA Consoles Market is accounted for $236.9 million in 2025 and is expected to reach $550.4 million by 2032 growing at a CAGR of 12.8% during the forecast period. FPGA consoles are gaming systems built around Field-Programmable Gate Arrays, which emulate original hardware at the circuit level for high-fidelity performance. Unlike software emulation, FPGA-based consoles replicate legacy console behavior with minimal latency and enhanced accuracy. They support retro game cartridges and peripherals, offering a near-authentic experience. Popular among preservationists and enthusiasts, these consoles combine modern interfaces with vintage gameplay, ensuring compatibility across generations while maintaining the integrity of original titles. Their architecture allows flexible updates and customization.

Market Dynamics:

Driver:

Customizable performance & perfect hardware emulation

Unlike fixed-architecture systems, FPGA-based consoles replicate original hardware behavior with remarkable precision, enabling accurate gameplay experiences across legacy platforms. This flexibility appeals to both developers and retro gaming enthusiasts who demand authenticity and low-latency performance. Moreover, the reprogrammable nature of FPGAs allows for iterative upgrades without hardware replacement, fostering innovation in console design. As gaming ecosystems diversify, the demand for adaptable and hardware-accurate platforms is expected to rise steadily.

Restraint:

Higher power consumption/lower speed

The reconfigurable logic architecture, while powerful, typically consumes more power and may lag behind in raw performance metrics. These constraints can hinder adoption in mainstream gaming environments where thermal management and battery life are critical, especially in portable devices. Additionally, the need for specialized cooling solutions and power optimization strategies adds complexity to product development. Manufacturers must balance configurability with operational efficiency to remain competitive in a market increasingly focused on sustainability and performance.

Opportunity:

Extending console's effective lifespan and future-proofing the platforms

FPGA consoles offer a compelling opportunity to extend the functional lifespan of gaming platforms by enabling backward compatibility and modular upgrades. Their ability to emulate multiple generations of hardware ensures continued relevance even as new consoles enter the market. This future-proofing capability is particularly valuable for developers and consumers seeking long-term investment in gaming infrastructure. Furthermore, FPGA platforms support open-source development and community-driven enhancements, fostering innovation beyond proprietary ecosystems.

Threat:

Intellectual property (IP) and reverse engineering

Emulating proprietary hardware and software can lead to legal disputes, especially when reverse engineering crosses into protected territory. This risk is amplified by the growing popularity of community-driven firmware and third-party cores, which may inadvertently violate licensing agreements. Additionally, the lack of standardized compliance frameworks for FPGA-based emulation poses challenges for manufacturers navigating global IP laws. Companies must implement robust safeguards and legal vetting to mitigate exposure and maintain brand integrity.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic had a dual impact on the FPGA consoles market, disrupting supply chains while simultaneously accelerating demand for home entertainment solutions. However, component shortages and manufacturing delays affected production timelines, particularly for advanced chipsets and programmable logic devices. The crisis also highlighted the importance of resilient design and modularity, as developers sought flexible platforms that could adapt to changing market conditions.

The handheld consoles segment is expected to be the largest during the forecast period

The handheld consoles segment is expected to account for the largest market share during the forecast period due to their portability, versatility, and growing consumer preference for on-the-go gaming. These devices combine retro compatibility with modern interfaces, appealing to both nostalgic users and tech-savvy gamers. The segment benefits from rising demand for compact entertainment systems that support multiple platforms without compromising performance. Enhanced battery life, ergonomic designs, and wireless connectivity are further driving adoption.

The SRAM-based FPGA consoles segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the SRAM-based FPGA consoles segment is predicted to witness the highest growth rate driven by their superior speed and low-latency performance. These consoles leverage static RAM to enable faster data access and real-time emulation, making them ideal for high-fidelity gaming applications. The segment is gaining traction among developers focused on precision and responsiveness, particularly in competitive and retro gaming environments. Technological advancements in SRAM integration and power optimization are further enhancing product appeal.

Region with largest share:

During the forecast period, the North America region is expected to hold the largest market share due to robust gaming culture and advanced semiconductor infrastructure. The region hosts several key players investing in FPGA innovation, including startups and established console manufacturers. High consumer awareness, strong distribution networks, and a thriving retro gaming community contribute to sustained demand. Additionally, favorable regulatory environments and access to cutting-edge fabrication technologies bolster regional growth.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the Asia Pacific region is anticipated to exhibit the highest CAGR fueled by rapid technological adoption, expanding middle-class demographics, and increasing interest in gaming across emerging economies. Countries such as China, Japan, South Korea, and India are witnessing a surge in demand for customizable and affordable gaming platforms. The region's dynamic consumer base and manufacturing capabilities make it a fertile ground for FPGA console development, with local brands and global entrants competing for market share.

Key players in the market

Some of the key players in FPGA Consoles Market include AMD Xilinx Inc., Intel Corporation, Microchip Technology Inc., Lattice Semiconductor Corporation, Achronix Semiconductor Corporation, QuickLogic Corporation, Efinix Inc., Flex Logix Technologies Inc., NanoXplore Inc., GOWIN Semiconductor Corp., S2C Inc., Aldec Inc., Digilent Inc., BittWare, Enclustra GmbH, Teledyne e2v, Logic Fruit Technologies, Reflex CES, Shenzhen Anlogic Infotech Co., Ltd., and Menta SAS.

Key Developments:

In September 2025, Digilent Inc. released the Canvas Max prototyping platform and won EE Awards Asia for ADP2230 as "Most Promising Product." These tools enhance lab-based learning and mixed-signal testing.

In September 2025, NanoXplore signed a multi-year deal to supply Tribograf(TM) graphene lubricant for CPChem's NanoSlide(TM) drilling fluids. The product improves friction and drilling efficiency in tight oil reservoirs.

In May 2025, BittWare released the AV-870p PCIe Gen5 card for AI, blockchain, and genomics, co-developed with LDA Technologies. It features 400G connectivity and 16GB LPDDR4 memory for ultra-low latency workloads.

Product Types Covered:

  • Handheld Consoles
  • Home Consoles
  • Multi-System Consoles

Core Compatibilities Covered:

  • 8-bit Era
  • 16-bit Era
  • 32/64-bit Era
  • Arcade Systems

Distribution Channels Covered:

  • Online/E-commerce
  • Specialty Retail Stores
  • Other Distribution Channels

Technologies Covered:

  • SRAM-Based FPGA Consoles
  • Flash-Based FPGA Consoles
  • Antifuse-Based FPGA Consoles
  • Hybrid Architectures
  • Other Technologies

Applications Covered:

  • Gaming Consoles
  • Industrial Automation Consoles
  • Military & Aerospace Systems
  • Automotive Infotainment & Control Units
  • Consumer Electronics Consoles
  • Edge Computing & IoT Gateways
  • Other Applications

End Users Covered:

  • OEMs (Original Equipment Manufacturers)
  • ODMs (Original Design Manufacturers)
  • System Integrators
  • Research Institutions
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2024, 2025, 2026, 2028, and 2032
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Technology Analysis
  • 3.8 Application Analysis
  • 3.9 End User Analysis
  • 3.10 Emerging Markets
  • 3.11 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global FPGA Consoles Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Handheld Consoles
  • 5.3 Home Consoles
  • 5.4 Multi-System Consoles

6 Global FPGA Consoles Market, By Core Compatibility

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 8-bit Era
  • 6.3 16-bit Era
  • 6.4 32/64-bit Era
  • 6.5 Arcade Systems

7 Global FPGA Consoles Market, By Distribution Channel

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Online/E-commerce
  • 7.3 Specialty Retail Stores
  • 7.4 Other Distribution Channels

8 Global FPGA Consoles Market, By Technology

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 SRAM-Based FPGA Consoles
  • 8.3 Flash-Based FPGA Consoles
  • 8.4 Antifuse-Based FPGA Consoles
  • 8.5 Hybrid Architectures
  • 8.6 Other Technologies

9 Global FPGA Consoles Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Gaming Consoles
  • 9.3 Industrial Automation Consoles
  • 9.4 Military & Aerospace Systems
  • 9.5 Automotive Infotainment & Control Units
  • 9.6 Consumer Electronics Consoles
  • 9.7 Edge Computing & IoT Gateways
  • 9.8 Other Applications

10 Global FPGA Consoles Market, By End User

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 OEMs (Original Equipment Manufacturers)
  • 10.3 ODMs (Original Design Manufacturers)
  • 10.4 System Integrators
  • 10.5 Research Institutions
  • 10.6 Other End Users

11 Global FPGA Consoles Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 AMD Xilinx Inc.
  • 13.2 Intel Corporation
  • 13.3 Microchip Technology Inc.
  • 13.4 Lattice Semiconductor Corporation
  • 13.5 Achronix Semiconductor Corporation
  • 13.6 QuickLogic Corporation
  • 13.7 Efinix Inc.
  • 13.8 Flex Logix Technologies Inc.
  • 13.9 NanoXplore Inc.
  • 13.10 GOWIN Semiconductor Corp.
  • 13.11 S2C Inc.
  • 13.12 Aldec Inc.
  • 13.13 Digilent Inc.
  • 13.14 BittWare
  • 13.15 Enclustra GmbH
  • 13.16 Teledyne e2v
  • 13.17 Logic Fruit Technologies
  • 13.18 Reflex CES
  • 13.19 Shenzhen Anlogic Infotech Co., Ltd.
  • 13.20 Menta SAS
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