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유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 전망(-2030년) : 지역별 분석 - 구성요소별, 배포 유형별, 용도별, 산업별, 지역별 분석

Europe Trade Promotion Management Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component, Deployment Type, Application, and Industry Vertical

발행일: | 리서치사: The Insight Partners | 페이지 정보: 영문 99 Pages | 배송안내 : 즉시배송

    
    
    



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유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 2022년 3억 8,516만 달러에서 2030년 8억 3,265만 달러로 성장할 것으로 예상되며, 2022-2030년간 연평균 10.1%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 예상됩니다.

온라인 프로모션에 대한 관심이 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장을 주도하고 있습니다.

사용자 범주는 광범위하며 소매, 소비재, IT, 의료 등의 산업 성장에 큰 영향을 미치고 있습니다. X세대와 밀레니얼 세대가 전 세계 인구의 35-40%를 차지한다는 사실과 관련하여, 소매업체와 소비재 제조업체들은 이 세대에게 더 많은 선택권과 저렴한 가격을 제공합니다. 이에 따라, 대형 유통업체와 제조업체들은 이들 세대의 고객 유지를 위해 새로운 판촉 활동을 펼치고 있습니다. 로열티 프로그램, 할인, 전통적인 광고 및 소셜 광고는 기업이 고객 기반을 유지하기 위해 사용하는 방법 중 일부입니다. 그 결과, 소비재 및 기타 산업은 소매업체와 제조업체가 더 많은 수익을 창출하기 위해 거래 촉진 도구에 대한 지출을 늘려야 합니다. 이러한 거래 촉진 관리 솔루션의 사용은 효율적인 운영을 유지하기 위한 소프트웨어에 대한 수요를 창출할 수 있습니다. 또한, 전자상거래 트렌드는 다각화된 산업에서 크게 확산되고 있으며, X세대는 온라인 웹사이트에 많은 시간을 투자하고 충성도가 높은 고객으로 성장하고 있습니다. 이 요인은 기업이 마케팅과 거래 촉진에 더 많은 초점을 맞추고 소비재, 소매업체 및 기타 부문이 거래 촉진 활동에 더 많은 투자를 하도록 유도하는 또 다른 요인이 되고 있습니다. 위의 요인으로 인해 기업은 이 세대를 온라인 프로모션의 대상으로 삼을 수 있는 기회가 있습니다. 프로모션 관리를 위해 무역 프로모션 관리 솔루션에 대한 수요가 증가함에 따라 향후 몇 년동안 무역 프로모션 관리 소프트웨어 시장의 성장에 많은 기회를 창출할 것으로 예상됩니다.

유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 개요

독일, 러시아, 프랑스, 영국, 이탈리아가 유럽의 주요 국가입니다. 이들 국가는 대규모 산업화로 유명합니다. 따라서 다양한 산업 및 도시 프로세스의 생산성을 향상시키는 첨단 솔루션을 채택할 수 있는 큰 잠재력을 가지고 있습니다. 유럽 국가들은 소매 및 소비재와 같은 주요 산업이 집중되어 있습니다. 또한 노르웨이, 핀란드, 스웨덴, 네덜란드, 덴마크, 스위스는 이 지역의 기술 발전에 크게 기여하고 있는 다른 유럽 국가들로 향후 몇 년동안 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장을 강화할 것으로 예상됩니다. 유럽에서는 소비자 행동의 변화, 외부 영향, 산업 역학이 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장의 성장에 기여하고 있습니다. 할인점 하이브리드 쇼핑의 부상, 대중 시장의 침체, 전자 식료품의 출현, 디지털 부문에서의 경쟁, 엄격한 규제 등은 유럽에서 빠르게 움직이는 소비재 기업의 성장을 가속하는 요인 중 일부입니다. 이러한 요인들로 인해 소매업체와 소비재 기업들은 판촉을 통한 고도의 마케팅 기법에 많은 투자를할 것으로 보입니다. 또한 이 지역에는 Nestle, Procter & Gamble, Unilever, PepsiCo, Anheuser-Busch InBev, Mondelez International, The Coca-Cola Company, L'Oreal, Danone, Kraft Heinz Company 등 주요 소비재 기업들이 있으며, FMCG 부문에서 큰 비중을 차지하고 있습니다. 이들 기업은 시장에서의 입지를 유지하기 위해 고도의 첨단 판촉 도구를 사용하여 투자를 최대한 활용하면서 더 높은 ROI로 더 큰 수익을 창출하고 있습니다. 따라서 위의 매개 변수를 고려할 때 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은이 지역에서 견인력을 얻고 있습니다.

유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 매출 및 2030년까지의 예측(금액)

유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 세분화

유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 구성 요소, 배포 유형, 용도, 산업 및 국가별로 분류됩니다.

구성 요소에 따라 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 솔루션과 서비스로 양분되며, 2022년 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 솔루션 부문이 큰 비중을 차지할 것으로 예상됩니다.

배치 유형에 따라 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 클라우드와 온프레미스로 양분되며, 2022년 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 클라우드 부문이 더 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

용도에 따라 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 대기업과 중소기업으로 나뉩니다. 대기업 부문은 2022년 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 더 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

업종별로 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 소매 및 소비재, 제약, IT 및 서비스, 제조, 기타로 분류됩니다. 소매 및 소비재 부문은 2022년 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다.

국가별로 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 독일, 영국, 프랑스, 이탈리아, 러시아, 기타 유럽으로 나뉘며, 2022년 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장은 독일이 독점하고 있습니다.

Wipro Ltd, PSignite Group Inc, Aera Technology, TELUS, o9 Solutions, Inc, Oracle Corp, SAP SE, UpClear, Anaplan Inc, Aforza Inc 등이 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장에서 활동하는 주요 기업입니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

  • 주요 인사이트
  • 시장의 매력

제3장 조사 방법

  • 조사 범위
  • 2차 조사
  • 1차 조사

제4장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 구도

  • 개요
  • PEST 분석
  • 생태계 분석
    • 밸류체인 벤더 리스트

제5장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 - 주요 산업 역학

  • 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 - 주요 산업 역학
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • 향후 동향
  • 성장 촉진요인과 억제요인의 영향

제6장 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 : 유럽 시장 분석

  • 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 매출(2020-2030년)
  • 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 예측과 분석

제7장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 분석 - 컴포넌트

  • 솔루션
    • 솔루션 시장, 매출과 2030년까지 예측
  • 서비스
    • 서비스 개요
    • 서비스 시장, 매출과 2030년까지 예측

제8장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 분석 : 전개 유형

  • 클라우드
    • 클라우드 시장, 매출과 2030년까지 예측
  • 온프레미스
    • 온프레미스
    • 온프레미스 시장, 매출과 2030년까지 예측

제9장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 분석 : 용도

  • 대기업
    • 대기업 시장 매출과 2030년까지 예측
  • 중소기업
    • 중소기업 시장, 매출과 2030년까지 예측

제10장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 분석 : 업계

  • 소매 및 소비재
    • 소매 및 소비재 시장, 매출과 2030년까지 예측
  • 의약품
    • 의약품 시장 매출과 2030년까지 예측
  • IT 및 서비스
    • IT 및 서비스 시장, 매출과 2030년까지 예측
  • 제조업
    • 제조업 시장 매출과 2030년까지 예측
  • 기타
    • 기타 개요
    • 기타 시장 매출과 2030년까지 예측

제11장 유럽의 판촉 활동 관리 소프트웨어 시장 : 국가별 분석

  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 이탈리아
    • 러시아
    • 기타 유럽

제12장 업계 상황

  • 서론
  • 시장 이니셔티브

제13장 기업 개요

  • Wipro Ltd
  • PSignite Group Inc
  • Aera Technology
  • TELUS
  • o9 Solutions, Inc.
  • Oracle Corp
  • SAP SE
  • UpClear
  • Anaplan Inc
  • Aforza Inc

제14장 부록

LSH 24.10.25

The Europe trade promotion management software market is expected to grow from US$ 385.16 million in 2022 to US$ 832.65 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 10.1% from 2022 to 2030.

Focus on Online Promotions Drives Europe Trade Promotion Management Software Market

The category of users is widespread and is playing a huge role in impacting the growth of industries such as retail, consumer goods, IT, and healthcare. Pertaining to the fact that Generation X and Millennials generation account for ~35- 40% of the global population, retailers and consumer goods manufacturers are offering these generations more choices and lower prices. Hence, the leading and well-established retailers and manufacturers are working on new promotional activities to retain customers from these generations. Loyalty programs, discounts, and traditional and social ads are a few of the techniques used by companies to maintain their customer base. As a result, consumer goods and other industries should spend on trade promotion tools to keep retailers and manufacturers earning more revenue. This use of trade promotion management solutions can create demand for software to keep them running efficiently. Moreover, the trend of e-commerce is prevailing heavily and gaining high momentum among diversified industries. Gen X spends more time on online websites and tends to be loyal customers. This factor encourages the companies to put additional emphasis on marketing and trade promotion, which is another factor encouraging consumer goods, retailers, and other sectors to invest substantially in trade promotion activities. Due to the above-mentioned factors, the companies have an opportunity to target this generation for online promotions. To manage the promotions, the need for trade promotion management solutions will rise, which is anticipated to create numerous opportunities for the trade promotion management software market growth in the coming years.

Europe Trade Promotion Management Software Market Overview

Germany, Russia, France, the UK, and Italy are the major countries in Europe. The countries are known for large-scale industrialization. Thus, they hold great potential for adopting advanced solutions that boost the productivity of various industrial and urban processes. European countries are concentrated with prominent industries such as retail & consumer goods. In addition, Norway, Finland, Sweden, the Netherlands, Denmark, and Switzerland are the other European countries that have made robust contributions to the technological advancements of the region, which is anticipated to bolster the trade promotion management software market in Europe in the coming years. In Europe, changing consumer behavior, external influences, and industry dynamics contribute to the growth of the trade promotion management software market. Hybrid shopping rise in discounters, stagnating mass market, the emergence of e-grocery, competition in digital areas, and stringent regulation are among the factors boosting the growth of the fast-moving consumer goods companies in Europe. These factors will encourage retailers and consumer goods companies to invest significantly in advanced marketing techniques using promotional methods. In addition, the region houses leading and large consumer goods companies such as Nestle, Procter & Gamble, Unilever, PepsiCo, Anheuser-Busch InBev, Mondelez International, The Coca-Cola Company, L'Oreal, Danone, and Kraft Heinz Company, which hold significant share in the FMCG sector in terms of sales. To maintain their position in the market, these companies use sophisticated and advanced promotional tools to generate greater revenue with higher ROI while making the best of their investments. Therefore, considering the above parameters, the trade promotion management software market is gaining traction in the region.

Europe Trade Promotion Management Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Europe Trade Promotion Management Software Market Segmentation

The Europe trade promotion management software market is segmented into component, deployment type, application, Industry vertical, and country .

Based on component, the Europe trade promotion management software market is bifurcated into solution and services. The solution segment held a larger share of the Europe trade promotion management software market in 2022.

In terms of deployment type, the Europe trade promotion management software market is bifurcated into cloud and on-premise . The cloud segment held a larger share of the Europe trade promotion management software market in 2022.

Based on application, the Europe trade promotion management software market is bifurcated into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger share of the Europe trade promotion management software market in 2022.

In terms of industry vertical the Europe trade promotion management software market is segmented into retail & consumer goods, pharmaceutical, it and services, manufacturing, and others . The retail & consumer goods segment held the largest share of the Europe trade promotion management software market in 2022.

Based on country, the Europe trade promotion management software market is segmented into Germany, the UK, France, Italy, Russia, and the Rest of Europe. Germany dominated the Europe trade promotion management software market in 2022.

Wipro Ltd; PSignite Group Inc; Aera Technology; TELUS; o9 Solutions, Inc.; Oracle Corp; SAP SE; UpClear; Anaplan Inc; and Aforza Inc are among the leading companies operating in the Europe trade promotion management software market.

Table Of Contents

1. Introduction

  • 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
  • 1.2 Market Segmentation

2. Executive Summary

  • 2.1 Key Insights
  • 2.2 Market Attractiveness

3. Research Methodology

  • 3.1 Coverage
  • 3.2 Secondary Research
  • 3.3 Primary Research

4. Europe Trade Promotion Management Software Market Landscape

  • 4.1 Overview
  • 4.2 PEST Analysis
  • 4.3 Ecosystem Analysis
    • 4.3.1 List of Vendors in Value Chain

5. Europe Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics

  • 5.1 Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
  • 5.2 Market Drivers
    • 5.2.1 Rise in Expenditure on Trade Promotion Management
    • 5.2.2 Growing Need for Software Solutions
    • 5.2.3 Digitalization of Trade Promotion Operations
  • 5.3 Market Restraints
    • 5.3.1 Preference for Spreadsheet and Sell-out Based Payments
  • 5.4 Market Opportunities
    • 5.4.1 Focus Towards Online Promotions
    • 5.4.2 Revolution of Data Analytics
  • 5.5 Future Trends
    • 5.5.1 Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management
  • 5.6 Impact of Drivers and Restraints:

6. Trade Promotion Management Software Market - Europe Market Analysis

  • 6.1 Trade Promotion Management Software Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
  • 6.2 Trade Promotion Management Software Market Forecast and Analysis

7. Europe Trade Promotion Management Software Market Analysis - Component

  • 7.1 Solution
    • 7.1.1 Overview
    • 7.1.2 Solution Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 7.2 Services
    • 7.2.1 Overview
    • 7.2.2 Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

8. Europe Trade Promotion Management Software Market Analysis - Deployment Type

  • 8.1 Cloud
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Cloud Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 8.2 On-Premise
    • 8.2.1 Overview
    • 8.2.2 On-Premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

9. Europe Trade Promotion Management Software Market Analysis - Application

  • 9.1 Large Enterprises
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Large Enterprises Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 9.2 SMEs
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 SMEs Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

10. Europe Trade Promotion Management Software Market Analysis - Industry Vertical

  • 10.1 Retail & Consumer Goods
    • 10.1.1 Overview
    • 10.1.2 Retail & Consumer Goods Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.2 Pharmaceutical
    • 10.2.1 Overview
    • 10.2.2 Pharmaceutical Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.3 IT and Services
    • 10.3.1 Overview
    • 10.3.2 IT and Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.4 Manufacturing
    • 10.4.1 Overview
    • 10.4.2 Manufacturing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
  • 10.5 Others
    • 10.5.1 Overview
    • 10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

11. Europe Trade Promotion Management Software Market - Country Analysis

  • 11.1 Europe: Trade Promotion Management Software Market
    • 11.1.1 Europe: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country - Revenue (2022) (US$ Million)
    • 11.1.2 Europe: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country
      • 11.1.2.1 Germany: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.1.1 Germany: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.1.2 Germany: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.1.3 Germany: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.1.4 Germany: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
      • 11.1.2.2 UK: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.2.1 UK: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.2.2 UK: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.2.3 UK: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.2.4 UK: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
      • 11.1.2.3 France: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.3.1 France: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.3.2 France: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.3.3 France: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.3.4 France: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
      • 11.1.2.4 Italy: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.4.1 Italy: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.4.2 Italy: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.4.3 Italy: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.4.4 Italy: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
      • 11.1.2.5 Russia: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.5.1 Russia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.5.2 Russia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.5.3 Russia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.5.4 Russia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
      • 11.1.2.6 Rest of Europe: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
        • 11.1.2.6.1 Rest of Europe: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
        • 11.1.2.6.2 Rest of Europe: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
        • 11.1.2.6.3 Rest of Europe: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
        • 11.1.2.6.4 Rest of Europe: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical

12. Industry Landscape

  • 12.1 Overview
  • 12.2 Market Initiative

13. Company Profiles

  • 13.1 Wipro Ltd
    • 13.1.1 Key Facts
    • 13.1.2 Business Description
    • 13.1.3 Products and Services
    • 13.1.4 Financial Overview
    • 13.1.5 SWOT Analysis
    • 13.1.6 Key Developments
  • 13.2 PSignite Group Inc
    • 13.2.1 Key Facts
    • 13.2.2 Business Description
    • 13.2.3 Products and Services
    • 13.2.4 Financial Overview
    • 13.2.5 SWOT Analysis
    • 13.2.6 Key Developments
  • 13.3 Aera Technology
    • 13.3.1 Key Facts
    • 13.3.2 Business Description
    • 13.3.3 Products and Services
    • 13.3.4 Financial Overview
    • 13.3.5 SWOT Analysis
    • 13.3.6 Key Developments
  • 13.4 TELUS
    • 13.4.1 Key Facts
    • 13.4.2 Business Description
    • 13.4.3 Products and Services
    • 13.4.4 Financial Overview
    • 13.4.5 SWOT Analysis
    • 13.4.6 Key Developments
  • 13.5 o9 Solutions, Inc.
    • 13.5.1 Key Facts
    • 13.5.2 Business Description
    • 13.5.3 Products and Services
    • 13.5.4 Financial Overview
    • 13.5.5 SWOT Analysis
    • 13.5.6 Key Developments
  • 13.6 Oracle Corp
    • 13.6.1 Key Facts
    • 13.6.2 Business Description
    • 13.6.3 Products and Services
    • 13.6.4 Financial Overview
    • 13.6.5 SWOT Analysis
    • 13.6.6 Key Developments
  • 13.7 SAP SE
    • 13.7.1 Key Facts
    • 13.7.2 Business Description
    • 13.7.3 Products and Services
    • 13.7.4 Financial Overview
    • 13.7.5 SWOT Analysis
    • 13.7.6 Key Developments
  • 13.8 UpClear
    • 13.8.1 Key Facts
    • 13.8.2 Business Description
    • 13.8.3 Products and Services
    • 13.8.4 Financial Overview
    • 13.8.5 SWOT Analysis
    • 13.8.6 Key Developments
  • 13.9 Anaplan Inc
    • 13.9.1 Key Facts
    • 13.9.2 Business Description
    • 13.9.3 Products and Services
    • 13.9.4 Financial Overview
    • 13.9.5 SWOT Analysis
    • 13.9.6 Key Developments
  • 13.10 Aforza Inc
    • 13.10.1 Key Facts
    • 13.10.2 Business Description
    • 13.10.3 Products and Services
    • 13.10.4 Financial Overview
    • 13.10.5 SWOT Analysis
    • 13.10.6 Key Developments

14. Appendix

  • 14.1 About The Insight Partners
  • 14.2 Word Index
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