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시장보고서
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세계의 에어로졸 캔 시장 예측(2025-2030년)Global Aerosol Cans Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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세계의 에어로졸 캔 시장은 CAGR 4.18%로 성장하여 2025년 93억 6,100만 달러에서 2030년에는 114억 9,000만 달러에 이를 것으로 예상됩니다.
탈취제, 헤어 스프레이, 헤어 무스, 드라이 샴푸, 살충제, 향기, 청소 용품, 윤활제, 의료용 스프레이 등 다양한 제품에 대한 수요가 증가함에 따라 세계 에어로졸 시장을 홍보할 것으로 예상됩니다.
인간의 요구가 주택과 상업 공간에서 건강 유지를 목적으로 한 물질의 사용 증가를 크게 뒷받침하고 있습니다. 에어로졸 캔과 그 추진제 시스템이 제공하는 독특한 경험은 제품 조제를 단순화하여 시장이 성장하고 있습니다. 급속한 도시화, 라이프 스타일 변화, 청소 제품에 대한 지출 증가로 청결하고 위생적인 환경 유지에 대한 소비자의 의식이 높아지고 있습니다. 그 결과, 친환경 세정제에 대한 수요가 높아지고 있습니다. 사람들의 건강과 환경의 지속가능성이 선호됨에 따라 천연 재료의 가정용 세제의 인기가 계속 증가하고 있습니다.
에어로졸 캔은 바디 미스트, 헤어 스프레이, 데오도란트, 면도 거품 등 개인 관리 및 화장품 분야에서 널리 사용됩니다. 화장품 및 퍼스널케어 용품 시장은 신흥국의 가처분 소득 상승에 힘입어 확대되고 있으며 소비자는 이러한 제품에 더 많은 지출을 할 수 있습니다. 탈취제와 향수는 세계에서 생산되는 에어로졸 캔의 거의 절반을 차지하며 가장 크고 가장 지배적인 부문이되었습니다. 이 제품은 고품질의 재료, 사치스러운 사용감, 시각에 호소하는 패키징에 의해 프리미엄 가격대를 차지하는 경우가 많아, 매장에서의 차별화에 도움이 되고 있습니다. 에어로졸은 특히 프리미엄 부문에서 편의성, 품질 및 안전성에 대한 소비자의 기대에 부응합니다. 첨단 인쇄 기술은 브랜드 포지셔닝을 한층 더 높여, 임팩트한 시각에 호소하는 제품 이미지를 만들어내, 바디 케어와 화장품 업계에 있어서의 에어로졸캔 수요를 견인하고 있습니다.
이 보고서에서 다루는 주요 기업으로는 Ball Corporation, Crown Holdings, Inc., Nampak Ltd., CCL Container, Exal Corporation, Arminak & Associates LLC, Colep Packaging, Spray Products Corporation, Mauser Packaging Solutions, DS Containers, Inc. 등이 있습니다.
어떤 용도로 사용됩니까?
업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크와 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향
이 보고서는 에어로졸 캔 시장을 다음 지역으로 나누어 국가별 예측 및 분석을 수행합니다.
The aerosol cans market is expected to grow at a CAGR of 4.18%, reaching US$11.490 billion in 2030, up from US$9.361 billion in 2025.
The growing demand for various products, such as deodorants, hair sprays, hair mousse, dry shampoos, insecticides, air fresheners, cleaning supplies, lubricants, and medical sprays, is expected to propel the global aerosol market.
Human needs have significantly driven the increased use of substances aimed at maintaining health in residential and commercial spaces. The market is growing due to the unique experience offered by aerosol cans and their propellant systems, which simplify product dispensing. Rapid urbanization, changing lifestyles, and higher spending on cleaning products have heightened consumer awareness about maintaining clean and sanitary environments. As a result, demand for eco-friendly cleaning products is on the rise. The popularity of natural household cleaners continues to grow as people prioritize their well-being and environmental sustainability.
Aerosol cans are extensively used in the personal care and cosmetics sector for products such as body mists, hairsprays, deodorants, and shaving foams. The market for cosmetics and personal care items is expanding, fueled by rising disposable incomes in emerging economies, enabling consumers to spend more on these products. Deodorants and perfumes account for nearly half of all aerosol cans produced globally, making them the largest and most dominant segment. These products often occupy the premium price range due to the high-quality materials, luxurious feel, and visually appealing packaging, which help differentiate them at the point of sale. Aerosols also meet consumer expectations for convenience, quality, and safety, particularly in the premium segment. Advanced printing techniques further enhance brand positioning, creating impactful and visually appealing product images, which drives demand for aerosol cans in the body care and cosmetics industries.
Some of the major players covered in this report include Ball Corporation, Crown Holdings, Inc., Nampak Ltd., CCL Container, Exal Corporation, Arminak & Associates LLC, Colep Packaging, Spray Products Corporation, Mauser Packaging Solutions, and DS Containers, Inc.
What do businesses use our reports for?
Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence
The study also analysed the Aerosol Cans Market into the following regions, with country level forecasts and analysis as below: