북미의 퍼스널케어 포장 시장은 예측 기간 동안 CAGR 3.38%를 기록할 것으로 예상됩니다.
주요 하이라이트
- 노동통계국에 따르면 2020년 미국 소비자들은 헤어케어 제품에 연간 64.7달러를 지출할 것으로 예상됩니다. 헤어케어 제품에 대한 이러한 지출은 지속가능한 퍼스널케어 포장 시장에 대한 수요를 촉진할 것입니다.
- 예를 들어, 2021년 8월 로레알의 자회사인 가르니에(Garnier)는 미국에서 홀 블렌드 샴푸 바를 출시했습니다. 이 데뷔는 브랜드의 지속가능성 노력의 일환으로 액체 샴푸보다 적은 양의 물로 만들어졌으며 플라스틱 포장을 사용하지 않습니다.
- 또 미국 캘리포니아의 유명 잡지 '네일 매거진'의 조사에 따르면, 네일숍에 다니는 여성의 74% 이상이 살롱 용품을 사용하지 않고 직접 용품이나 도구, 기구를 구입한다고 합니다.
- 증가하는 튜브 수요에 대응하기 위해 다양한 공급업체들이 시장에서 다양한 협업과 혁신을 추진하고 있습니다. 예를 들어, 2021년 11월, 화장품, 스킨케어, 퍼스널케어, 구강케어 시장을 위한 플라스틱 튜브 및 라미네이트 튜브의 선도적인 공급업체 중 하나인 Albea Tubes는 U.T.C.G 및 eXpackUSA와 협력하여 소비자 재사용 후(PCR) 플라스틱으로 만든 미국산 튜브를 미용 및 퍼스널케어 사업자에게 제공하고 있습니다.
- 실용적이고 사용하기 편리한 디스펜서와 제품에 대한 소비자의 요구가 증가함에 따라 화장품 회사는 재활용 가능한 플라스틱, 퇴비화 및 생분해성 플라스틱 사용과 같은 혁신적인 포장 솔루션을 채택하여 화장품 포장 기술 혁신을 촉진하고 있습니다. 혁신을 촉진하고 있습니다.
북미의 퍼스널케어 포장 시장 동향
헤어케어가 크게 성장
- 헤어케어 브랜드는 살롱과 그 외의 장소에서 패키지를 활용하고 있습니다. 소매 부문 헤어케어는 경쟁이 치열하며, 헤어케어 브랜드는 소비자와의 관계를 구축하기 위해 패키지 차별화에 의존하고 있습니다. 스킨케어에 이어 헤어케어는 화장품 시장에서 큰 비중을 차지하고 있습니다.
- 대부분의 헤어케어 브랜드는 매트 및 광택 인쇄 기술의 상호 작용을 시도하여 패키지에 감각적 요소를 도입하는 경우가 증가하고 있습니다. 열에 의한 스타일링 보호, 윤기 부여, 곱슬거림 감소 등을 목적으로 하는 트리트먼트 오일의 사용으로 인해 스포이드 타입의 패키지가 점점 더 많이 사용되고 있습니다.
- 뉴욕에 본사를 둔 올리베 헤어케어는 창립 이래로 각진 라인과 대담한 색상의 맞춤형 패키지로 최근 선반에서 독특한 존재감을 드러내고 있습니다. 또한, 이 브랜드는 혁신적인 패키징을 통해 전통적인 복잡함과 세련되고 현대적인 디자인의 우아함을 결합하여 모든 병, 직립형 튜브, 세련된 병이 향수병의 실루엣을 연상시키는 일관성 있는 디스플레이를 구현합니다.
- 샴푸 및 헤어케어 제품 개발 전문 기업들도 가능한 한 수익을 극대화하기 위해 소매점 진출을 모색하고 있습니다. 예를 들어, 오라플렉스 홀딩스는 2021년 11월 울타 뷰티 살롱(Ulta Beauty Salons)과 판매 제휴를 맺었으며, 2022년 1월부터 1,250개 이상의 울타 매장과 울트라닷컴(ulta.com)에서 제품을 판매할 예정입니다.
- 많은 헤어케어 브랜드가 더 나은 포장 대안을 제공하기 위해 파트너십을 맺고 있습니다. 2020년 10월 P & G Beauty는 유럽에서 Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essence 및 Aussie의 Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essence 및 Aussie의 브랜드와 함께 최초의 리필용 알루미늄 병 시스템을 대규모로 출시할 것이라고 발표했습니다. 이 리필 시스템은 새로운 재사용 가능한 100 % 알루미늄 병과 재활용 가능한 리필 파우치를 사용하여 플라스틱 사용량을 60 % 줄였습니다(표준 브랜드 병에 비해 1mL 당). 소비자가 샴푸 병을 구매, 사용, 폐기하는 방식을 바꿀 수 있는 길을 열어줄 것으로 기대됩니다.
플라스틱이 주요 시장 점유율을 차지
- 플라스틱은 저비용, 경량, 유연성, 내구성 및 기타 요인으로 인해 퍼스널케어 제품 포장의 유력한 소재입니다. 퍼스널케어 제품의 경우, 플라스틱은 비산 방지 및 "흘림 방지" 병, 용기, 튜브, 캡 및 마개를 제조하는 데 선택되는 소재입니다.
- 포장기계산업협회(PMMI)에 따르면 병, 항아리, 콤팩트, 튜브 등 플라스틱 포장의 시장 점유율은 61%이며, 병류가 가장 일반적으로 사용되는 용기인 미용 및 기타 퍼스널케어 제품의 경우 시장의 30%를 차지합니다.
- HDPE로 생산되는 퍼스널케어 제품 병은 가장 일반적이고 가장 저렴하며 경제적이고 충격에 강하며 우수한 수분 장벽을 유지합니다. 로션 병은 다양한 모양, 크기 및 형태로 제공되지만 일부는 캡이 달린 튜브에 들어 있습니다. 이 튜브는 크기에 따라 다르지만 일반적으로 플라스틱으로 만들어집니다. 그러나 일부 로션 병은 플라스틱으로 만들어졌지만 뚜껑이 달린 상단 뚜껑 대신 펌프식 디스펜서가 장착되어 있습니다. 이는 뚜껑을 조이거나 빼고 싶지 않거나 뚜껑을 들어올리고 싶지 않은 많은 사람들에게 유용합니다.
- 환경 문제를 해결하기 위해 노력하고 있는 게레스하이머 플라스틱 패키징은 소비자 사용 후 재활용 재료를 다양하게 혼합한 PET 제품 시리즈를 제공하고 있습니다. 최대 100% R-PET로 만든 화장품 병을 생산할 수 있습니다. 재활용 재료를 사용하는 것뿐만 아니라 게레스하이머는 바이오소재를 사용하여 고객의 온실 가스 배출을 줄이는 데 도움을 주고자 합니다. 바이오소재는 기존의 PE/PET를 대체할 수 있는 재생 가능한 소재입니다. 사탕수수는 바이오소재를 생산하는 데 사용되는 물질 중 하나이며, 사탕수수 공장에서 에탄올을 추출하여 녹색 에틸렌으로 전환한 후 중합 공장으로 운반하여 녹색 PE/PET로 전환합니다.
- 또한, 버진 플라스틱 사용을 완전히 없애기 위해 기업들은 주로 사탕수수로 만든 바이오플라스틱과 같은 다른 재료를 찾고 있으며, 이는 가까운 장래에 석유에서 추출한 버진 플라스틱을 대체할 수 있는 실행 가능한 대안이 될 것으로 보입니다.
북미의 퍼스널케어 포장 산업 개요
북미의 퍼스널케어 포장 시장은 Amcor, AptarGroup Inc., Gerresheimer AG, RPC Group Plc (Berry Global Group), Silgan Holdings Inc. 등의 기업이 존재하기 때문에 매우 파편화되어 있습니다. Amcor, AptarGroup Inc., Gerresheimer AG, RPC Group Plc (Berry Global Group), RPC Group Plc (Berry Global Group), 실간 홀딩스(Silgan Holdings Inc.)와 같은 기업들은 상당한 R&D 투자을 통해 북미 포장 산업의 지속가능성과 디지털화를 촉진하고 시장을 확대하고 있습니다.
- 2021년 6월 - Amcor는 초투명 필름과 내열성 필름을 생산하는 새로운 기계를 발표했으며, AmPrima 라인은 기계 방향 배향 기술을 사용하여 재활용이 가능한 솔루션으로 경쟁사가 따라올 수 없는 속도로 필름을 생산할 수 있습니다.
- 2021년 1월 - 실간 홀딩스(Silgan Holdings Inc.)는 본디 샌즈(Bondi Sands)의 새로운 셀프 태닝 제품인 '퓨어(Pure)'와 제휴를 맺었습니다. 플라스틱 성분으로만 만들어진 시장 최초의 폼 애플리케이션을 특징으로 합니다.
기타 혜택:
- 엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
- 3개월간의 애널리스트 지원
목차
제1장 소개
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
- 시장 개요
- 산업 밸류체인 분석
- 업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
- 공급 기업의 교섭력
- 구매자의 교섭력
- 신규 참여업체의 위협
- 대체품의 위협
- 경쟁 기업 간의 경쟁 강도
- COVID-19의 시장에 대한 영향
제5장 시장 역학
- 시장 성장 촉진요인
- 가처분 소득 증가에 따른 퍼스널케어 제품 소비 증가
- 혁신적이고 매력적인 포장에 대한 주목 상승
- 시장 성장 억제요인
- 새로운 포장 솔루션의 높은 연구개발·제조 비용
제6장 시장 세분화
- 재료 유형별
- 포장 유형별
- 플라스틱병·용기
- 유리병·용기
- 금속 용기
- 접는 상자
- 골판지 상자
- 튜브 및 스틱
- 뚜껑 및 마개
- 펌프와 디스펜서
- 연질 플라스틱 포장
- 기타 포장 유형
- 제품 유형별
- 구강관리
- 헤어케어
- 색조 화장품
- 스킨케어
- 남성 그루밍
- 데오드란트
- 기타 제품 유형
- 국가별
제7장 경쟁 구도
- 기업 개요
- Albea SA
- HCP Packaging Co. Ltd
- RPC Group Plc(Berry Global Group)
- Silgan Holdings Inc.
- DS Smith PLC
- Graham Packaging Company
- Libo Cosmetics Company Ltd
- AptarGroup Inc.
- Amcor PLC
- Cosmopak Ltd
- Quadpack Industries SA
- Rieke Packaging Systems Ltd
- Gerresheimer AG
- Raepak Ltd
제8장 투자 분석
제9장 시장 기회와 향후 동향
ksm 25.01.23
The NA Personal Care Packaging Market is expected to register a CAGR of 3.38% during the forecast period.
Key Highlights
- According to the Bureau of Labor Statistics, in 2020, American consumers spent between 64.7 U.S. dollars in a year on hair care products. Such spending on hair products will drive the demand for the sustainable personal care packaging market.
- For Instance, in August 2021, Garnier, a subsidiary of L'Oreal, introduced Whole Blends Shampoo Bars in the United States. The debut is part of the brand's greater sustainability effort, as they are made with less water than their liquid counterparts and have no plastic packaging.
- Further, according to a survey conducted by the Nail Magazine, a prominent magazine based in California, the United States, more than 74% of the women who visit nail salons buy their own supplies, tools, and equipment rather than using salon supplies.
- In order to cater to the increasing demand for tubes, various suppliers have come up with different collaborations and innovations in the market. For Instance, in November 2021, Albea Tubes, one of the major providers of plastic and laminate tubes for the cosmetic, skincare, personal care, and oral care markets, partnered with U.T.C.G and eXpackUSA to offer Made in America tubes made from post-consumer recycled (PCR) plastics to beauty and personal care businesses.
- The increasing demand from consumers for practical and user-friendly dispensing solutions and products is prompting cosmetic companies to adopt innovative packaging solutions such as the use of recyclable plastic and compostable and biodegradable plastics, thereby driving the innovations in cosmetic packaging.
North America Personal Care Packaging Market Trends
Haircare Will Observe a Significant Growth
- Haircare brands use packaging to their advantage, both in the salon and beyond. Haircare for the retail segment is highly competitive, and hair care brands are relying on packaging differentiation to forge a connection with consumers. After skincare, hair care commands a significant share of the cosmetic market.
- Most hair care brands experiment with the interplay of matte and gloss printing techniques and are increasingly incorporating sensory elements into their packaging. The use of treatment oils for added heat styling protection, imparting shine, or decreasing frizz has led to the increased use of dropper packaging as a dosing and precision application method.
- Oribe Hair Care, based in New York, recently cultivated a distinctive shelf presence with its angularly lined, boldly-hued, custom packaging since its inception. The brand also has innovative packaging, which blends old-world intricacy with sleekly modern engineered elegance, and all the bottles, upright tubes, and sophisticated jars deliver a cohesive display suggestive of perfume bottle silhouettes.
- Companies dedicated to the development of shampoos and hair care products have also been looking to expand into retail stores to maximize any possible revenue. For instance, in November 2021, Olaplex Holdings, Inc. formed a distribution partnership with Ulta Beauty Salons, designed around increasing retail channels for their products by using the salons as stores. The Company's retail products will be available in more than 1,250 Ulta stores and on ulta.com from January 2022.
- Many hair care brands are entering into partnerships to provide better packaging alternatives. Companies are increasingly engaging in refilling initiatives that encourage consumers to bring back their bottles and refill them at a subsidized price, compared to if they would have purchased the product independently. In October 2020, P&G Beauty announced its first-ever refillable aluminum bottle system to launch at-scale, with its Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences, and Aussie brands in Europe. The refill system uses a new reusable 100% aluminum bottle and recyclable refill pouch, made using 60% less plastic (per mL versus standard brand bottle). It is expected to pave the way in changing the way consumers buy, use and dispose of their shampoo bottles.
Plastic to Hold Major Market Share
- Plastic is a prominent material in personal care product packaging due to its low cost, lightweight, flexibility, durability, and other factors. For personal care products, plastics are a material of choice for manufacturing shatterproof and 'no-spill' bottles, jars, tubes, caps, and closures.
- According to the Packaging Machinery Manufacturers Institute (PMMI), at 61% market share, plastic packaging, such as bottles, jars, compacts, and tubes, dominate in beauty and other personal care products, where bottles are the most commonly used containers, accounting for 30% of the market.
- Personal care product bottles produced from HDPE are the most common and least expensive, which are economical, impact-resistant, and maintain a good moisture barrier. Lotion bottles come in all different shapes, sizes, and forms, whereas some lotions are kept in capped tubes. These tubes are usually made from plastic, depending on their size. However, there are lotion bottles that are also made of plastic, but instead of the capped tops, they have pump dispensers. This is helpful for many people who do not want to have to screw a top on and off or not want to flip up a cap.
- Gerresheimer Plastic Packaging, which is committed to environmental concerns, offers PET ranges with different mixtures of post-consumer recycled materials. It can produce cosmetic bottles made of up to 100% R-PET. Besides using recycled materials, Gerresheimer is also motivated to help its customers reduce greenhouse gas emissions by using biomaterials. Biomaterials are renewable alternatives to conventional PE/PET. Sugarcane is one of the substances used to make biomaterials, where ethanol is taken from the sugarcane plant, and after converting into green ethylene, it goes to the polymerization plants, where it is converted into green PE/PET.
- Moreover, to fully eliminate the use of virgin plastic, companies are exploring other materials, including bioplastic made primarily from sugarcane, which will very soon provide viable alternatives to virgin petro-based plastics.
North America Personal Care Packaging Industry Overview
The North America Personal Care Packaging Market is highly fragmented due to the presence of players, like Amcor, AptarGroup Inc., Gerresheimer AG, RPC Group Plc (Berry Global Group) Silgan Holdings Inc. are up-scaling the market with substantial R&D investments, drive towards the sustainability and digitization of the packaging industry in North America.
- June 2021- Amcor launched new machines that will produce ultra-clear and heat resistance films. The AmPrima line uses machine-direction orientation technology to produce films that can run at speeds that competitors are unable to match in a recycle-ready solution.
- Jan 2021- Silgan Holdings Inc. partnered with Bondi Sands on the brand's newly launched self-tanning range, Pure. It makes use of Silgan Dispensing's EZ'R foamer, which features a first-to-market foam application that is 100% recyclable in polypropylene (PP) streams and made entirely from plastic components.
Additional Benefits:
- The market estimate (ME) sheet in Excel format
- 3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
- 1.1 Study Assumptions and Market Definition
- 1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
- 4.1 Market Overview
- 4.2 Industry Value Chain Analysis
- 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
- 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
- 4.3.2 Bargaining Power of Buyer
- 4.3.3 Threat of New Entrants
- 4.3.4 Threat of Substitute Products
- 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
- 4.4 Impact of COVID-19 on the Market
5 MARKET DYNAMICS
- 5.1 Market Drivers
- 5.1.1 Increasing Consumption of Personal Care Products With Growing Disposable Income
- 5.1.2 Growing Focus on Innovative and Attractive Packaging
- 5.2 Market Restraints
- 5.2.1 High Costs of R&D and Manufacturing of New Packaging Solution
6 MARKET SEGMENTATION
- 6.1 By Material Type
- 6.1.1 Plastic
- 6.1.2 Glass
- 6.1.3 Metal
- 6.1.4 Paper
- 6.2 By Packaging Type
- 6.2.1 Plastic Bottles and Container
- 6.2.2 Glass Bottles and Containers
- 6.2.3 Metal Containers
- 6.2.4 Folding Cartons
- 6.2.5 Corrugated Boxes
- 6.2.6 Tube and Stick
- 6.2.7 Caps and Closures
- 6.2.8 Pump and Dispenser
- 6.2.9 Flexible Plastic Packaging
- 6.2.10 Other Packaging Types
- 6.3 By Product Type
- 6.3.1 Oral Care
- 6.3.2 Hair Care
- 6.3.3 Color Cosmetics
- 6.3.4 Skin Care
- 6.3.5 Men's Grooming
- 6.3.6 Deodorants
- 6.3.7 Other Products Types
- 6.4 By Country
- 6.4.1 United States
- 6.4.2 Canada
7 COMPETITIVE LANDSCAPE
- 7.1 Company Profiles
- 7.1.1 Albea SA
- 7.1.2 HCP Packaging Co. Ltd
- 7.1.3 RPC Group Plc (Berry Global Group)
- 7.1.4 Silgan Holdings Inc.
- 7.1.5 DS Smith PLC
- 7.1.6 Graham Packaging Company
- 7.1.7 Libo Cosmetics Company Ltd
- 7.1.8 AptarGroup Inc.
- 7.1.9 Amcor PLC
- 7.1.10 Cosmopak Ltd
- 7.1.11 Quadpack Industries SA
- 7.1.12 Rieke Packaging Systems Ltd
- 7.1.13 Gerresheimer AG
- 7.1.14 Raepak Ltd
8 INVESTMENT ANALYSIS
9 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS