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스낵(Savory Snacks) 시장 예측(-2030년) : 제품별, 향료별, 카테고리별, 유통 채널별, 지역별 세계 분석

Savory Snacks Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product, Flavour, Category, Distribution Channel and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 175+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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Stratistics MRC에 따르면 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장은 2023년에 2,677억 8,000만 달러를 차지하며 예측 기간에 6.9%의 CAGR로 성장하고, 2030년에는 4,271억 9,000만 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

스낵은 식사 사이에 먹는 소량의 음식입니다. 단맛 대신 소금이나 후추로 맛을 낸 것이 많습니다. 향신료 조미료의 대표적인 원료로는 채소, 시리얼, 견과류, 전분, 식물성 기름, 향신료 등이 있습니다. 향신료 간식에는 풍미 있는 비스킷, 타코, 감자칩, 타코샐러드 등 소금이 들어간 구운 식품이 포함됩니다. 시간을 절약할 수 있으므로 간편식 부류에 속합니다. 이 짠 간식에는 식이섬유, 비타민, 미네랄, 영양소가 풍부하게 함유되어 있습니다.

미국 질병예방통제센터(CDC)의 통계에 따르면 2017-2018년 미국의 비만율은 42.4%였습니다.

시장 역학 :

촉진요인

간편식에 대한 수요 증가

대형 제조업체들은 소비자 수요에 부응하기 위해 지속적으로 편리한 간식 옵션을 업데이트하고 있습니다. 바쁜 라이프스타일로 인해 감자 칩, 압출 스낵, 견과류 및 씨앗, 팝콘과 같은 편리한 스낵은 특히 국가 노동 인구와 신흥 젊은 세대의 고객에게 큰 인기를 얻고 있습니다. 또한 간편식 스낵의 인기가 높아지고 있으며, 사회-경제적 추세의 변화와 식품 및 음료에 대한 지출 증가로 인해 시장 개척이 가속화되고 있습니다.

억제요인

부작용의 위험성

밀, 옥수수, 식물성 기름, 소금, 설탕 및 기타 밀가루, 화학 첨가제, 방부제 등 향기로운 간식을 구성하는 물질은 건강에 큰 위험을 초래할 수 있습니다. 잦은 간식은 몸에 여분의 칼로리를 제공하여 비만과 급격한 체중 증가를 유발할 수 있습니다. 이러한 심각한 건강상의 문제로 인해 세계 향기로운 스낵에 대한 수요가 위협받고 있습니다.

기회 :

제품개발을 위한 연구개발 확대

스낵 제조업체들은 영양가가 높고 건강에 좋은 영향을 미치는 제품을 제공하기 위해 연구개발에 자금을 투자하고 있습니다. 소비자들이 다양성에 매력을 느끼기 때문에 주요 기업은 제품 혁신에 대한 투자를 늘리고 있습니다. 고단백 식품은 맛있고 영양가가 높기 때문에 시장 이미지가 개선되고 있으며, 이러한 식품에 단백질을 함유하고 있으며, 시장 이미지가 개선되고 있습니다. 현재 업계의 성장을 가속하는 주요 요인은 제조업체의 간편한 제품 혁신입니다.

위협

제품의 낮은 품질

맛있는 간식 시장은 매우 세분화되어 있습니다. 바쁜 생활과 생활수준의 향상으로 인해 바로 먹을 수 있는 스낵류에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이에 따라 대량의 스낵에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이에 따라 현지 스낵 제조업체들은 저렴한 가격의 기계를 선택하고 고품질의 원재료를 사용하여 제품을 생산하여 제조 비용을 낮추고 매출을 창출하고 있습니다. 이러한 저품질 스낵을 먹으면 심각한 건강 문제를 일으킬 수 있으므로 브랜드 시장성을 떨어뜨리고 시장 확대를 저해합니다.

COVID-19의 영향 :

COVID-19의 발생은 세계에서 심각한 공중보건 비상사태를 일으켰습니다. 전염병 기간 중 전국적으로 자택대피령이 내려지면서 향기로운 음식의 소비가 증가했습니다. 또한 유통기한이 연장되면서 향긋한 스낵 식품은 폐쇄 기간 중 매출이 증가했습니다. 또한 최근 수년간 이러한 제품을 취급하는 E-Commerce 사이트가 인기를 끌고 있는 가운데, 팬데믹이 소비자들에게 큰 영향을 미치면서 기업은 다양한 건강 간식 대안을 제공해야 하는 상황에 처했습니다. 특히 견과류, 씨앗, 육류 간식 시장에 긍정적인 영향을 미쳤습니다.

예측 기간 중 감자칩 분야가 가장 큰 규모를 형성할 것으로 예상

감자칩 분야는 유리한 성장세를 보일 것으로 추정됩니다. 소비자들이 감자칩을 선호하는 이유는 맛, 저렴한 가격 및 접근성 때문입니다. 시간이 지남에 따라 감자칩의 소비량이 증가하고 소비 패턴이 급격히 변화함에 따라 주요 시장 진입 업체들은 제품 개발에 박차를 가하고 있습니다. 이러한 제품 포트폴리오에는 더 많은 새로운 제품 라인이 포함되어 국제적으로 성장하고 있습니다. 이 카테고리 수요는 세계에서 젊은 인구 증가와 저렴한 가격으로 더 많은 양을 얻을 수 있게 됨에 따라 증가세를 보이고 있습니다.

예측 기간 중 매운맛 부문이 가장 높은 CAGR을 보일 것으로 예상

매운맛 부문은 맛의 강화로 인해 예측 기간 중 가장 빠른 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 매운 맛 카테고리는 조리된 식품의 맛, 열, 매운맛, 따뜻함, 씹는 맛, 색을 개선합니다. 이러한 식품에는 고추, 양파, 생강, 마늘, 말린 망고, 커민, 후추, 고수 등 맛과 외관을 향상시키는 조미료와 향신료가 사용됩니다. 이러한 성분들은 식품 제조업체를 위해 추출물 형태로 제공되는 경우가 많습니다. 또한 감기 예방, 신진대사 촉진, 소화 개선 등의 특성으로 인해 시장내 해당 부문 수요가 증가하고 있습니다.

가장 큰 점유율을 차지하는 지역 :

북미는 스낵의 우선순위와 편의성으로 인해 예측 기간 중 가장 큰 시장 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 옥수수 칩과 토르티야 칩은 미국에서 가장 인기 있는 칩입니다. 이 지역의 소비자들은 유기농 식품을 먹는 것의 이점을 인식하고 있으며, 이에 따라 생산자들은 나트륨과 소금 함량을 줄이고 인공 첨가제과 방부제를 사용하지 않는 제품을 개발하기 시작했습니다. 그 결과, 유기농 스낵 시장의 확대는 북미의 스낵 제조업체들에게도 새로운 비즈니스 기회를 가져다주고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역 :

예측 기간 중 아시아태평양의 CAGR이 가장 높을 것으로 예상됩니다. 인도, 일본, 중국 소비자들은 더 건강한 삶을 받아들이기 시작했습니다. 이 지역의 농업 생산은 자본 집약적으로 변하고 있으며, 농업 생산성을 높이고 있습니다. 이로 인해 스낵 사업에서 밀과 옥수수와 같은 고품질 원료를 더 쉽게 구할 수 있게 되어 스낵 사업에 유리하게 작용하고 있습니다. 최근에는 도시화된 환경에서 소비자들의 간편식 선호도가 높아짐에 따라 포장 스낵의 이용이 증가하고 있습니다.

주요 발전 :

2023년 3월, 펩시콜라는 미국 전역의 재생 농업 도입을 촉진하기 위해 아이오와주 농민 단체인 PFI(Practical Farmers of Iowa), SWOF(Soil and Water Outcomes Fund), ICGA(IL Corn Growers Association)와 장기적이고 전략적인 파트너십을 체결했다고 발표했습니다. Growers Association)와 장기적이고 전략적인 파트너십 계약을 체결하고, 다년간 미화 2억 1,600만 달러를 투자한다고 발표했습니다.

2023년 2월, 세계 최대 식품기업인 네슬레는 캘리포니아 애너하임에서 열리는 천연 제품 엑스포 웨스트 2023 전시회에서 완전히 새로운 제품을 소개하고 시식할 것이라고 발표했습니다. 이 회사는 15개 이상의 브랜드에 걸친 35개 이상의 제품을 네슬레 미국 부스에서 전시할 예정입니다.

2023년 1월, ITC 리미티드(ITC Limited)는 '미션 밀렛'을 발표하고 브랜드 전체에 걸쳐 여러 제품을 출시할 예정입니다. 잡곡의 밸류체인 개발의 일환으로 ITC 호텔 셰프가 레시피를 개발하여 "잡곡의 맛과 질감을 시험해 보도록" 장려하고 있습니다.

지난 10월, 켈로그는 '뉴트리그레인' 브랜드에서 과일 및 채소 아침식사 바 2종과 새로운 '바이트'를 포함한 3종의 새로운 맛의 매시업 제품을 출시했습니다. 딸기 & 스쿼시, 사과 & 당근 등 2종의 새로운 소프트 베이크드 브렉퍼스트 바는 과일 및 채소 맛으로 만들어졌으며, 8g의 통곡물을 함유하고 있습니다. 권장소비자가격은 8개입에 3.99달러입니다.

유니버설 로비나 코퍼레이션(URC)과 아사히 음료 필리핀(ABP)은 2022년 8월, 필리핀 국민들에게 더 건강한 음료 선택권을 소개하기 위해 제휴를 맺고, 굿데이 배양유 음료가 곧 전국 매장에서 판매될 예정입니다. 전국 매장에서 판매될 예정입니다.

본 보고서의 내용

  • 지역, 국가 단위 시장 점유율 평가
  • 신규 진출 기업에 대한 전략적 제안
  • 2021년, 2022년, 2023년, 2026년, 2030년 시장 데이터를 다루고 있습니다.
  • 시장 동향
  • 시장 추정에 기반한 주요 사업 부문에 대한 전략적 제안
  • 주요 일반적 트렌드를 매핑한 경쟁 구도
  • 상세한 전략, 재무 및 최근 동향을 포함한 기업 개요
  • 최신 기술 동향을 매핑한 공급망 트렌드

무료 커스터마이제이션 서비스 :

이 보고서를 구독하는 고객에게는 다음 중 하나의 무료 커스터마이제이션 옵션을 제공합니다.

  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(3사까지)
    • 주요 기업의 SWOT 분석(3사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가의 시장 추산·예측, CAGR(주 : 실현 가능성 체크에 따름)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지역적 입지, 전략적 제휴에 기반한 주요 기업의 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 개요
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 어프로치
  • 조사 소스
    • 1차 조사 소스
    • 2차 조사 소스
    • 가정

제3장 시장 동향 분석

  • 촉진요인
  • 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 제품 분석
  • 신흥 시장
  • 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19)의 영향

제4장 Porters Five Force 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 진출업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장 : 제품별

  • 압출성형 스낵
  • 프렌치프라이
  • 포테이토칩
  • 견과류와 종자
  • 미트 스낵
  • 팝콘
  • 프레첼
  • 토르티야 칩스
  • 퍼프 칩스
  • 기타 제품

제6장 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장 : 향료별

  • 솔티
  • 스파이시
  • 바비큐
  • 플레인/논플레이버
  • 기타 향료

제7장 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장 : 카테고리별

  • 프라이
  • 베이크
  • 기타 카테고리

제8장 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장 : 유통 채널별

  • 독립계 소매업체
  • 슈퍼마켓
  • 전문점
  • 편의점
  • 서비스 스테이션
  • 온라인 스토어
  • 푸드서비스
  • 기타 유통 채널

제9장 세계의 스낵(Savory Snacks) 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제10장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 협업, 합병사업
  • 인수합병
  • 신제품 발매
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제11장 회사 개요

  • ITC Limited
  • The Kellogg's Company
  • PepsiCo Inc
  • ConAgra Foods
  • Link Snacks Inc
  • Walkers
  • Mondelez International
  • Calbee Foods Co Ltd.
  • The Kraft Heinz Company
  • Arca Continental
  • Blue Diamonds Growers
  • Daily Crunch
  • General Mills
  • Grupo Bimbo
  • Hain Celestial
  • Nestle SA
  • Universal Robina Corporation
  • Mars Incorporated
  • Intersnack Group GmbH
  • Future Group
KSA 23.08.07

According to Stratistics MRC, the Global Savory Snacks Market is accounted for $267.78 billion in 2023 and is expected to reach $427.19 billion by 2030 growing at a CAGR of 6.9% during the forecast period. Savory snacks are a small serving of food often consumed in between meals. In lieu of sweetness, they are often salty or peppery. Typical raw ingredients used to make savory snacks include vegetables, cereals, nuts, starches, vegetable oils, and spices. Savory snacks include baked snacks that contain salt, such as flavourful biscuits, tacos, potato chips, and taco salad. They fall under the convenience food category since they save time. These salty snacks are loaded with fiber, vitamins, minerals, and nutrients.

According to the statistics provided by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), the obesity prevalence in the US was 42.4% during 2017 - 2018.

Market Dynamics:

Driver:

Rising demand for convenient snacks

Major manufacturers are continually updating handy snacking choices in response to consumer demand. Due to their busy lifestyles, convenient snacks like potato chips, extruded snacks, nuts and seeds, and popcorn are becoming very popular, especially with the working population of the nation and the emerging young generation of customers. Additionally, the popularity of quick snacks is increasing and the market development is being accelerated by changes in social and economic trends as well as increased spending on food and beverages.

Restraint:

Risk of side effects

The substances that make up savory snacks, such as wheat, corn, vegetable oil, salt, sugar, and other types of flour, as well as chemical additives and preservatives, might pose major health risks. Frequent snacking adds extra calories to the body, which can cause obesity and rapid weight gain. Global demand for savory snacks is being threatened by these serious health concerns.

Opportunity:

Growing R&D to create products

Manufacturers of savory snacks are spending money on research and development in order to provide goods with a high nutritional value and positive effects on health. Key businesses are investing more in product innovation as consumers are drawn to diversity. The inclusion of proteins in these foods has improved the market image since foods high in protein are tasty and nourishing. The main factor propelling the industry's present growth is the manufacturers' innovation of handy products.

Threat:

Low product quality

The market for savory snack goods is very fragmented. Because of hectic lives and an improved level of living, there is a greater need for ready-to-eat snacks. This increased the need for a huge volume of savory snack goods. As a result, local makers of snack products choose affordable machinery and produce their products using high-quality ingredients, which lowers their production costs and increases their profits. When ingested, these low-quality snacks might lead to serious health problems, which reduces the brand's marketability and impedes market expansion.

COVID-19 Impact:

The COVID-19 outbreak created a severe public health emergency globally. Due to the nationwide lockdowns that made people stay at home during the epidemic, the consumption of savory foods increased. Additionally, due to their extended shelf lives, savory snack food products saw a boost in sales during the lockdowns. Furthermore, e-commerce sites that offer these items have gained a lot of popularity in recent years, and the pandemic has had a tremendous impact on consumers and forced businesses to offer a variety of healthful snack alternatives. So, among other things, the pandemic had a favourable impact on the market for nuts, seeds, and meat snacks.

The potato chips segment is expected to be the largest during the forecast period:

The potato chips segment is estimated to have a lucrative growth. Consumers enjoy potato chips because of their flavor, affordability and accessibility. As potato chip consumption has increased over time and consumption patterns have changed dramatically, major market participants have been forced to develop their goods. These product portfolios now include more recent product lines and are growing internationally. The demand for the category is being fuelled by an increasing younger population worldwide and the availability of more quantities at lower prices.

The spicy segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

The spicy segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to its enhanced flavour. The spicy flavor category improves prepared meal's taste, heat, pungency, warmth, bite, and colour. These foods feature seasonings and spices that enhance the flavor and look of the treats, such as chilli pepper, onion, ginger, garlic, dried mango, cumin, black pepper, and coriander. These components frequently come in the form of an extract for food producers. Additionally, its properties such as cold prevention, metabolism stimulation, and improved digestion are accelerating the segment demand in the market.

Region with largest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to the snack priorities and conveniences. Corn chips and tortilla chips are the American most popular chips. Consumers in the region are becoming more aware of the benefits of eating organic food, which has prompted producers to develop goods with reduced sodium or salt content and without artificial additives or preservatives. As a result, the growing market for organic snacks is also providing savory snack producers in North America with new opportunities.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period. Indian, Japanese, and Chinese consumers began embracing healthier lives. This area's agricultural output is becoming more capital intensive, which is raising agricultural productivity. This is making it simpler and better for the snack business to get high-quality raw materials like wheat and corn. The use of packaged snacks has increased recently due to customers' growing preference for convenience foods in an urbanized environment.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Savory Snacks Market include ITC Limited, The Kellogg's Company, PepsiCo Inc, ConAgra Foods, Link Snacks Inc, Walkers, Mondelez International, Calbee Foods Co Ltd., The Kraft Heinz Company, Arca Continental, Blue Diamonds Growers, Daily Crunch, General Mills, Grupo Bimbo, Hain Celestial, Nestle SA, Universal Robina Corporation, Mars Incorporated, Intersnack Group GmbH and Future Group.

Key Developments:

In March 2023, PepsiCo announced a $216 million multi-year investment in long-term, strategic partnership agreements with three of the well-respected farmer-facing organizations - Practical Farmers of Iowa (PFI), Soil and Water Outcomes Fund (SWOF), and the IL Corn Growers Association (ICGA) - to drive adoption of regenerative agriculture practices across the United States.

In February 2023, Nestle, the world's largest food company, announced that it will introduce and sample brand-new product offerings at the Natural Products Expo West 2023 Trade Show in Anaheim, California. The company will exhibit 35+ products across 15+ brands in one Nestle USA booth.

In January 2023, ITC Limited unveiled launches 'mission millet', to launch several products across its brands. As a part of developing millet value chains, ITC Hotel's chefs are creating recipes to help encourage "individuals experiment with the taste and texture of millets".

In October 2022, Kellogg Co. has introduced three new flavor mashups within its Nutri-Grain brand, including two new fruit and vegetable breakfast bars and new "Bites."Available in strawberry and squash and apple and carrot varieties, the new soft-baked breakfast bars are made with fruits and vegetable flavors and have 8 grams of whole grains. The bars have a suggested retail price of $3.99 for an eight-count box.

In August 2022, Universal Robina Corporation (URC) and Asahi Beverages Philippines (ABP) team up to introduce a healthier beverage choice to Filipinos. Through URC's partnership with Asahi Beverages Philippines (ABP), Goodday cultured milk drinks will soon be available in stores nationwide.

Products Covered:

  • Extruded Snacks
  • French Fries
  • Potato Chips
  • Nuts & Seeds
  • Meat Snacks
  • Popcorn
  • Pretzels
  • Tortilla Chips
  • Puffed Chips
  • Other Products

Flavours Covered:

  • Salty
  • Spicy
  • Barbeque
  • Plain/unflavoured
  • Other Flavours

Categories Covered:

  • Fried
  • Baked
  • Other Categories

Distribution Channels Covered:

  • Independent Retailers
  • Supermarket
  • Specialty Stores
  • Convenience Stores
  • Service Station
  • Online Stores
  • Food Services
  • Other Distribution Channels

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Savory Snacks Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Extruded Snacks
  • 5.3 French Fries
  • 5.4 Potato Chips
  • 5.5 Nuts & Seeds
  • 5.6 Meat Snacks
  • 5.7 Popcorn
  • 5.8 Pretzels
  • 5.9 Tortilla Chips
  • 5.10 Puffed Chips
  • 5.11 Other Products

6 Global Savory Snacks Market, By Flavour

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Salty
  • 6.3 Spicy
  • 6.4 Barbeque
  • 6.5 Plain/Unflavoured
  • 6.6 Other Flavours

7 Global Savory Snacks Market, By Category

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Fried
  • 7.3 Baked
  • 7.4 Other Categories

8 Global Savory Snacks Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Independent Retailers
  • 8.3 Supermarket
  • 8.4 Specialty Stores
  • 8.5 Convenience Stores
  • 8.6 Service Station
  • 8.7 Online Stores
  • 8.8 Food Services
  • 8.9 Other Distribution Channels

9 Global Savory Snacks Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 ITC Limited
  • 11.2 The Kellogg's Company
  • 11.3 PepsiCo Inc
  • 11.4 ConAgra Foods
  • 11.5 Link Snacks Inc
  • 11.6 Walkers
  • 11.7 Mondelez International
  • 11.8 Calbee Foods Co Ltd.
  • 11.9 The Kraft Heinz Company
  • 11.10 Arca Continental
  • 11.11 Blue Diamonds Growers
  • 11.12 Daily Crunch
  • 11.13 General Mills
  • 11.14 Grupo Bimbo
  • 11.15 Hain Celestial
  • 11.16 Nestle SA
  • 11.17 Universal Robina Corporation
  • 11.18 Mars Incorporated
  • 11.19 Intersnack Group GmbH
  • 11.20 Future Group
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